Авторинок

Європейський авторинок в 1-му кварталі 2018 року: аналіз на рівні брендів

У першому кварталі 2018 року продажі легкових автомобілів в Європі зросли лише на 0,8% до 4,26 млн. одиниць. Попит на кросовери збільшився на 18,7%, а популярність мінівенів, навпаки, продовжує падати – на 20,7% тільки за першу чверть поточного року. Не дивно, що автовиробники замінюють свої MPV кроссоверами, слідуючи ринковому тренду.

Найбільшим автомобільним концерном залишилася Volkswagen Group, повідомляє  CarSaleBase.com. У порівнянні з 1-м кварталом 2017 року тут обсяг продажів підприємств, що входять до групи, збільшився на 50 тисяч автомобілів. Наступна за приростом продажів йде Hyundai-Kia (+18 500 реєстрацій). За Suzuki залишилося третє місце (+3 600 авто).

Вперше в своїй історії Група Volkswagen продала в Європі більше 1 мільйона автомобілів. Стабільно йде PSA: прибуток в Peugeot “компенсується” втратами у Opel / Vauxhall. Точнісенько так в Renault-Nissan прибуток в Dacia нівелюється збитками в Nissan, зберігаючи стабільні групові продажі.

Що стосується брендів, то тут ситуація така: Volkswagen як і раніше недосяжний для конкурентів (обсяг продажів – 461 709 од., +4,9% до 1-го кварталу 2017 року). Ford став другим (298 796 од., -5,2%), Renault – третім (285 765 од., -1,3%).

До ТОП-10 марок-лідерів також увійшли Peugeot, Opel / Vauxhall, Mercedes-Benz, BMW, Audi, Fiat і Toyota. Як бачимо, “велика німецька трійка” присутня в першій європейській десятці всім складом.

Відмінні результати з точки зору приросту продажів показали такі марки як Skoda (193 188 од., +11,2%, 11 місце), Dacia (129 796 од., + 15,9%, 16 місце) і Seat (117 774 од., +15,8%, 17 місце), Mitsubishi (35 506 од., +17,3%, 25 місце) і Alfa Romeo (24 935 од., +15,6%, 26 місце).

Ну, і не можна не сказати про успіх Mini (54 092 од., +50,6%, 21 місце) та Jeep (40 968 од., +51,1%, 24 місце).

Напишіть відгук

Scroll to top