Автовиробники

Які системи допомоги водієві отримав Land Rover Range Rover Velar?

В кросовері Land Rover Range Rover Velar в якості стандартного або в якості додаткового обладнання пропонується цілий ряд передових систем допомоги водію.

Однією з найбільш важливих технологій є система автономного екстреного гальмування (AEB). Фронтальна стереокамера всередині вітрового скла контролює дорогу перед автомобілем: якщо система AEB визначає, що зіткнення з іншим транспортним засобом або пішоходом неминуча, автоматично спрацьовує повне гальмування, що допомагає уникнути зіткнення взагалі або щоб пом’якшити його наслідки. Перед початком гальмування водій також отримує візуальні і звукові попередження.

Центральна консоль Land Rover Range Rover Velar

Стереокамера також наділена функціями системи стеження за розміткою (Lane Departure Warning, LDW) і системою попередження про вихід із займаної смуги руху (Lane Keep Assist, LKA). Шляхом моніторингу дорожньої розмітки та використання показників водія, ці системи можуть допомогти водію запобігти втрати смуги руху: LDW може застосовувати тактильне попередження за допомогою керма, в той час як LKA йде далі та може застосовувати поворот керма в протилежну сторону, щоб тримати автомобіль на своїй смузі. Крутний момент керма, за необхідності, легко вимкнути.

Контроль за станом водія вимірює зусилля, що додається до керма, застосування дросельної заслінки і гальм і аналізує зміни смуги руху і використання водієм покажчиків повороту. Якщо алгоритми системи визначать з даних, що водій є сонним – наприклад, з періодів не застосування керма з подальшими раптовими, гострими зусиллями, що додаються до керма – у групі віртуальних інструментів з’явиться символ чашки кави, щоб спонукати його зробити перерву.

Система розпізнання покажчиків регулювання вуличного руху (Traffic Sign Recognition, TSR) використовує стереокамери для зчитування знаків обмеження швидкості, які потім відображаються на панелі приладів і, якщо такий є, на дисплеї з індикацією на лобовому склі. TSR грамотно адаптується до тимчасових обмежень при дорожніх роботах, а також до більш низьких обмежень швидкості, що існують в деяких країнах під час вологої погоди, або, якщо транспортний засіб буксирує причеп.

Система виявлення оточуючого транспорту при русі заднім ходом (Reverse Traffic Detection) використовує радар для моніторингу транспортних засобів, що наближаються з обох сторін транспортного засобу під час руху заднім ходом. В зовнішніх дзеркалах заднього виду з’являється попередження помаранчевого кольору, щоб попередити водія про потенційну небезпеку.

Адаптивний круїз-контроль (Adaptive Cruise Control, ACC) з функцією автоматичного підтримування дистанції (Queue Assist) та інтелектуальною системою екстреного гальмування (Intelligent Emergency Braking) зменшує навантаження на водія при виконанні руху з максимальною швидкістю на автостраді або водіння в умовах дорожнього руху.

ACC підтримує набір крейсерській швидкості або обрану водієм відстань до автомобіля попереду, якщо швидкість автомобіля попереду нижча. Технологія забезпечує повну зупинку транспортного засобу, коли автомобіль попереду гальмує. Якщо водій натискає на педаль акселератора, Range Rover Velar буде починати рух і відстежувати транспортний засіб попереду на всьому шляху до встановлення обраної швидкості, якщо це дозволяють умови. Якщо система виявить, що потенційно може статися лобове зіткнення з іншим транспортним засобом, вона буде відображати попередження, щоб попередити водія про необхідність гальмування. Якщо водій не реагує, система буде використовувати гальма, щоб зменшити тяжкість потенційного удару.

Система допомоги при паркуванні (360° Parking Aid) полегшує водіям маневр автомобіля в обмеженому просторі. Камери, розташовані довкола автомобіля, автоматично спрацьовують при виборі заднього ходу, або можуть бути активовані вручну, з лінією, яка з’являється на сенсорному екрані та показує вид машини зверху. На близькість перешкод вказують сенсорний дисплей і звуковий відгук.

Land Rover Range Rover Velar

Система допомоги при паркуванні (Park Assist) визначає прийнятні місця для паралельного і перпендикулярного паркування за допомогою ультразвукового датчика і попереджає водія за допомогою повідомлення на панелі приладів. Після того, як водій схвалив розташування місця паркування, автомобіль самостійно керує кермом, поки водій управляє тільки акселератором, гальмами і вибирає або рух уперед (функція Drive), або задній хід (функція Reverse).

Всі «лендровери» пропонують зразкову можливість буксирування: Range Rover Velar не є винятком. Потужність буксирування до 2 500 кг і технології, вже випробувані на новому Discovery, які роблять цю притаманну здатність ще більш доступною, Range Rover Velar є найбільш придатним для буксирування автомобілем в своєму класі.

Напівавтономна функція інтелектуальної системи допомоги водію при русі заднім ходом з причепом або трейлером (Advanced Tow Assist) дозволяє всім водіям виконувати потенційно складні маневри заднім ходом з легкістю. Замість управління кермом і контр-обертання, як зазвичай, водій просто направляє причіп в положення за допомогою поворотного регулятора мультимедійної системи – інтелектуальна система допомоги водію при русі заднім ходом з причепом або трейлером (Advanced Tow Assist).

По-перше, водій має налаштувати систему за допомогою сенсорного екрану, ввівши ключові деталі причепа. Потім, на сенсорному екрані з’являються відповідні лінії траєкторії на зображенні, отриманому від камер у зовнішніх дзеркалах заднього виду, показуючи очікуваний напрямок руху причепа. За допомогою поворотного регулятора мультимедійної системи і роботою педалей водій може з легкістю повністю розвернути причеп на місці паркування, так як система обчислює всі необхідні зусилля, що додаються до керма. Вона також попереджає водія, якщо запитуване зусилля, що додається до керма, є надмірним і може привести до складання причепу.

Система допомоги при приєднанні причепа (Hitch Assist) полегшує зчеплення автомобіля з причепом. Використовуючи оглядові камери, сенсорний екран відображає задній фаркоп і розпізнає точку кріплення причепа. Потім дисплей збільшує масштаб, демонструючи лінії траєкторії, яка відповідає зусиллям, що додаються до керма, задля допомоги водієві у направленні автомобіля на місце.

Функція перевірки освітлення причепу (Trailer Light Test ) дозволяє водіям перевірити вогні причепа самостійно за допомогою їх пульсування, поки він стоять окремо від транспортного засобу. Система може бути активована за допомогою кнопки в багажному відділенні або за допомогою сенсорного екрану.

Джерело – компанія Віннер, офіційний представник марки Land Rover в Україні

Напишіть відгук

Scroll to top