Як BMW бореться з нестачею мікрочіпів


Глобальна криза мікрочіпів вдарила по автомобільній промисловості. Не оминула серйозна проблема і BMW. Як баварці намагаються вийти зі становища, розбирався Edmunds.

Криза мікрочіпів викликає значні затримки з постачанням нових автомобілів. Деякі бренди вже дають клієнтам до 14 місяців очікування. У BMW намагаються вирішити цю проблему, відмовившись від певного обладнання у деяких зі своїх моделей.

Американський підрозділ BMW визнав, що він робить пристрої без сенсорних функцій на екрані мультимедійної системи. На даний момент це стосується моделей, призначених для США, а точніше поточних версій 3 та 4 Series, родстера Z4, кросоверів X5, X6 та X7, а також нового 4 Series Gran Coupe, пише Edmunds.

У нещодавньому повідомленні на форумі ентузіастів BMW Bimmerfest говориться, що, починаючи з цього тижня, деякі моделі BMW поставлятимуться без сенсорного екрану. Інформаційно-розважальна система, як і раніше, працюватиме, але власники згаданих моделей не зможуть торкатися своїх екранів для навігації по iDrive. Натомість їм доведеться повністю покладатися на контролер iDrive, розташований на центральній консолі.

Згідно із повідомленням, згадані автомобілі вже запущені у виробництво минулого тижня. Постраждалі клієнти отримають знижку у розмірі 500 доларів на свої автомобілі, що є сумнівною втіхою. До того ж вартість перепродажу BMW без сенсорного екрану, скоріш за все, суттєво знизиться, кажуть експерти Edmunds.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.