Архіви

Volkswagen вважає молодь головними клієнтами на кросовер T-Roc

У компанії Volkswagen вважають, що високотехнологічні можливості кросовера T-Roc, його виразний дизайн і модні колірні варіанти допоможуть привернути до нього увагу молодих покупців.

Генеральний директор бренду VW Герберт Дієс (Herbert Diess) заявив, що “Volkswagen стане молодше, свіжіше і приємніше”. Новітній кросовер T-Roc, на його думку, реально втілює цей підхід і є “справжнім видовищем на дорозі”, пише Automotive News Europe.

З виходом новинки VW входить в найбільш щільний сегмент компактних SUV, що швидко розвивається. Volkswagen T-Roc, нагадаємо, розташований нижче за Tiguan і буде найменшим кросовером VW до тих пір, поки в 2018 року не буде запущений субкомпактний T-Cross.

VW очікує, що Європа і Китай стануть найбільшими ринками T-Roc. Коли модель надійде на український ринок, в представництві марки поки не повідомляють. Можна припустити, що поставки почнуться наступної весни або влітку 2018 року.

Незважаючи на те, що T-Roc прекрасно підходить для їзди містом, на дорозі або по неглибокому снігу він також не підкачає: у кросовера є модифікації з повним приводом.

T-Roc – перша модель VW з двокольоровою обробкою даху і кузова. Пропонуються 3 відтінки для даху та 11 – для кузова.

Фото – Volkswagen

Залишити коментар

Scroll to top