Архіви

Водневі автомобілі залишаються вкрай непопулярними в Європі

Автомобілі, що працюють на водневих паливних елементах, тільки-но починають знаходити своїх покупців в роздрібній торговельній мережі. Їх частка ринку – мізерна. І якщо в США обсяги продажів водневих авто обчислюється десятками на місяць, то в Європі за 1-й квартал продано лише 25 одиниць, повідомляють в Європейській обсерваторії альтернативного палива.
Honda Clarity Fuel Cell

Honda Clarity Fuel Cell

На даний момент на нашому континенті пропонується кросовер Hyundai ix35 FCEV, седан Toyota Mirai та ліфтбек Honda Clarity Fuel Cell.

Перший розроблений на базі звичайної моделі з двигуном внутрішнього згоряння. Японські автомобілі створювалися саме як “водневі” спочатку.

ix35 FCEV за 1-й квартал 2017 року придбали 13 європейців. Власниками Mirai та Clarity стали 12 осіб (по 6 продажів). Цікаво, що всі Honda Clarity продані в Данії.

Настільки низька популярність водневих автомобілів обумовлена ​​поки що слабкою інфраструктурою їх обслуговування. Навіть в ЄС станцій зарядки воднем поки небагато.

Крім того, такі машини дуже дорогі. Наприклад, Hyundai ix35 FCEV обійдеться у Німеччині майже в 66 тисяч євро – втричі дорожче за звичайну бензинову версію.

За весь 2016 рік у Європі було продано 152 авто на водневих паливних елементах. З них 88 одиниць – це Hyundai ix35 FCEV, інші – Toyota Mirai. Honda Clarity надійшла на європейський ринок тільки у 2017-му.

Для довідки:

З технічної точки зору автомобілі, що працюють на водневих паливних елементах, є електрокарами – тягове зусилля створює електромотор.

Водень, який знаходиться у балоні під високим тиском, в паливних комірках взаємодіє з киснем і перетворюється в електрику, яка, в свою чергу,  призводить у дію електродвигун.

Вихлопним продуктом цього процесу є звичайна вода.

Фото – Toyota, Honda

Напишіть відгук

Scroll to top