Визначено бренди-лідери корпоративних продажів в Україні

Автомобільні журналісти провели оригінальне дослідження ринку України і визначили, які бренди вибирають компанії, а які вважають за краще купувати приватні особи. Таким чином, був складений рейтинг лідерів ринку в кожній з купівельних груп, про що повідомляє AUTO-Cоnsulting.

Відзначено, що в 2017 році 32% від загального обсягу реалізації на первинному автомобільному ринку України – це продажі корпоративним клієнтам (28% роком раніше). Такі продажі вигідні дилерам, оскільки фірми закуповують партіями, і в подальшому можна заробити на сервісному обслуговуванні.

Mitsubishi Outlander PHEV для Нацполіції України

У корпоративному сегменті визначилася наступна п’ятірка марок-лідерів:

  • LADA з 84% корпоративних продажів завдяки невеликим витратам на техобслуговування;
  • Mitsubishi  Outlander – 58% за рахунок великої закупівлі для потреб Національної поліції;
  • Chevrolet -57%;
  • Skoda – 54%;
  • Renault – 47%.

Останні два бренди у списку – традиційно популярні у юридичних осіб в Україні. Як можна бачити, компанії вважають за краще робити закупівлі у бюджетному сегменті (46%). Середньо-ціновий та преміум сегменти мають по 25% корпоративних продажів.

Серед марок, орієнтованих переважно на приватні особи, можна виділити JAC (95,5% продажів – приватним особам), Ravon (94%), Chery (94%).

Азіатські бренди Mazda, Kia, Suzuki мають менш 10% корпоративних клієнтів.

Якщо говорити про географію корпоративних продажів, то прогнозовано лідирує Київ (48%), де найбільша концентрація зареєстрованих компанії і представництв. За ним слідує Кіровоградська область. Досить несподівано найменша кількість покупців-юросіб виявилася в Одеській і Харківській областях – 13% та 15% відповідно.

Фото – ВАЗ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *