Навколо світу

Від BMW X7 до Hyundai Venue: як в США стартували кросовери-новинки?

2019 рік був багатий на прем’єри абсолютно нових моделей великих кросоверів. Наскільки успішним був старт у новинок на другому в світі ринку США?

У класі повнорозмірних кросоверів в 2019 році дебютував лише один абсолютно новий SUV – BMW X7. В США його власниками стали майже 22 тисячі чоловік. X7 зайняв в цьому сегменті високе 9 місце, зовсім трохи поступився Mercedes-Benz GLS і обігнав за продажами Infiniti QX80.

Американський сегмент середньорозмірних SUV в минулому році поповнили відразу шість повністю нових моделей. Kia Telluride з результатом 58 604 продажів зайняв 17 місце.

Решта результатів виглядають так: Honda Passport – 23 місце, 36 тисяч продажів, Hyundai Palisade – 27 місце, майже 29 тисяч покупців, Cadillac XT6 – 35 місце, Lincoln Aviator- 37 місце, Audi e-tron – 39 місце.

Варто відзначити результат електричного кросовера Audi. Справа в тому, що початок виробництва e-tron пройшов не зовсім гладко. У компанії були проблеми з постачальниками і вона не встигала забезпечити всіх бажаючих. Тому цифра в 5 369 продажів в США, можливо, могла бути вище.

В американському сегменті малих SUV в 2019 році було два дебютанти – Mercedes-Benz GLB і Hyundai Venue (на фото вгорі). Німецький кросовер посів 21 сходинку за обсягами продажів (1 173 од.), корейський – 22 місце (1 077 од.).

До слова, BMW, Cadillac, Kia і Hyundai представили свої перші великі кросовери. Audi вивела на ринок свій перший повністю електричний SUV.

Найочікуванішою подією в класі кросоверів в 2020 році, вочевидь, стане вихід відродженого Ford Bronco.

Залишити коментар

Scroll to top