Архіви

В ЄС триває битва за чесні дані про вихлопи двигунів

C першого вересня 2017 року Євросоюзі офіційно вводять нову систему тестування для всіх нових моделей з двигунами внутрішнього згоряння. Вона необхідна для отримання об’єктивних даних про рівень викиду вихлопних газів і паливної витрати. Таким чином, в Європі триває бій за чисту атмосферу і не тільки, повідомляє AUTO-Cоnsulting.

Європа бореться за чесні дані про вихлопи двигунів

Нова система тестування, WLTP, на відміну від колишньої NEDC, повинна буде забезпечити реалістичні умови для вимірювання викидів двоокису вуглецю і, як наслідок, дозволить отримувати чесні дані про вихлопи двигунів. Паспортний розрахунок паливної витрати і емісії вихлопних газів стануть набагато точнішими.

Для європейських споживачів, безумовно, важлива охорона навколишнього середовища, але не менш істотним для них є податок на автомобіль, а він безпосередньо залежить від шкідливих викидів. Тому автовиробники, які занижували дані, ще й скорочували, хоча і побічно, надходження до бюджету.

Тест за системою WLTP строгіший, ніж тест NEDC. Розбіжності зі старими даними можуть досягати 20% у сторону збільшення.

Цілком очевидно, що податки після такої актуалізації показників виростуть, а це значить, що існує ризик падіння попиту на автомобілі, особливо на дизельні модифікації.

З іншого боку, бюджети країн Евросозу можуть отримати додаткові надходження.

Фото – Porsche, SEAT

Напишіть відгук

Scroll to top