В Україні втричі зріс попит на автомобілі Volvo

У травні 2015 року в Україні було продано лише 17 легкових автівок марки Volvo. Рік потому цей показник, за даними асоціації «Укравтопром», становив вже 54 машини, тобто втричі більше. Таким чином, скандинавський автовиробник увійшов до ТОП-20 українського авторинку, обігнавши, наприклад, Peugeot та Mitsubishi.

З початку року кількість регістрацій нових Volvo в нашій країні становила 258 одиниць. Для порівняння: за 5 перших місяців 2015 року обсяг продажів становив лише 71 машину.

Бестселером марки в Україні, як повідомили в представництві швецької компанії в Україні, став, а точніше, залишився кросовер XC90. У цьому році ця модель лише у квітні віддала пальму першості кросоверу Volvo XC60. Незважаючи на високу ціну (від 1 433 тис. грн.), саме XC90 сьогодні «робить касу» компанії Volvo в Україні.

Потрібно додати, що кросовер пропонується у 5- та 7-місному виконанні. До силової лінійки XC90 входять два дизельних мотора (190 та 225 к.с.), а також три бензинових агрегата потужністю 254, 320 та 376 к.с. Трансмісія – 8-швидкісний «автомат».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *