Авторинок

Українські автомобілісти втрачають інтерес до седанів

Колись найпопулярніші в Україні, сьогодні седани втрачають клієнтів, поступаючись кросоверам. Це спостерігається і на інших ринках світу. Втім, седани продовжують купувати, хоч і з меншою активністю.

За інформацією УкрАвтопрому, у першому кварталі 2019 року на українському авторинку було реалізовано 3 956 нових автівок у кузові седан, що менше на 16% ніж рік тому. Їх ринкова частка впала на два пункти, з 24% до 22%.

Найзатребуваніші серед українців седани – це Renault Logan (на фото вгорі), було продано 494 одиниці з січня по березень.

Toyota Camry посіла друге місце з 443 проданими автівками.

Замикає трійку седанів-бестселерів Volkswagen Polo: за 3 місяці року 330 автомобілів пройшли свою першу реєстрацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to top