У Volvo відповіли на головні питання про новий електрокар C40 Recharge

У Volvo відповіли на головні питання про новий електрокар C40 Recharge

На офіційній сторінці новітнього кросовера Volvo C40 Recharge автовиробник відповів на ряд найбільш актуальних питань від потенційних покупців повністю електричного автомобіля. Правда, про ціну шведи поки не говорять.

Втім, як і на офіційній прем’єрі C40 Recharge, в шведській компанії не поспішають розкривати всю інформацію про новинку. Зокрема, на питання про те, коли можна буде придбати електрокар, в Volvo відповіли, що «скоро». Про вартість автівки дані взагалі відсутні.

Перш за все, C40 Recharge із самого початку розроблявся як чистий електрокар, і буде продаватися виключно як електрокар.

Цікаве також питання про те, як багато може проїхати новинка, перш ніж знадобиться зарядити акумулятор. У Volvo запевняють, що запас ходу сягає 420 км при змішаному трафіку. Однак реальний діапазон також залежить від стилю водіння та інших обставин, таких як температура зовнішнього повітря, погода, вітер, топографія, стан дороги, а також від витрат електроенергії на обігрів та охолодження автомобіля.

Діапазон розрахований на основі реальних їздових циклів WLTP і EPA в контрольованих умовах для нового автомобіля. Реальний діапазон, природно, може відрізнятися.

Наступне запитання стосувалося поїздок на далекі відстані. Як пояснили в Volvo, акумулятор C40 Recharge можна зарядити як на станції змінного струму, так і на станції швидкої зарядки постійного струму. У другому випадку лише за 40 хвилин батарею можна зарядити від 0 до 80%. Більш того, для подолання 80-100 км вистачить і 10 хвилин заряджання – чашка кави.

Для регулярної зарядки вдома автовиробник рекомендує 3-фазний настінний бокс потужністю 11 кВт. Така система повністю зарядить акумулятор за 8 годин. Такий підхід дозволить помітно заощадити, якщо підключатися вночі.

Гарантія Volvo Cars на акумулятор складає 8 років або 160000 км за умови, що автомобіль і акумулятор обслуговуються і використовуються відповідно до рекомендацій Volvo.

Варто також відзначити питання про технічне обслуговування. Як виявилося, електродвигуни C40 герметичні на весь термін служби і не вимагають обслуговування. Це може привести до зниження експлуатаційних витрат.

І, нарешті, два суто практичні запитання: багажник і буксирування.

Обсяг вантажного відсіку ззаду становить 413 літрів. Не так багато. Акумулятор, визнають в компанії, краде простір. Проте це в значній мірі компенсується переднім вантажним відсіком. Під капотом є місце для зарядних кабелів і інших предметів, які потрібні не так часто.

Що стосується буксирування, то Volvo C40 Recharge може тягнути причеп вагою до 1500 кг. Не самий поганий показник для компактного кросовера.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *