Три козирі нової Ford Puma: чи вийде гра?

Ford офіційно представив абсолютно новий компактний кросовер Puma. Які козирі має новинка? Чим вона має привабити покупця? Чи варто, взагалі кажучи, витрачати гроші на Ford Puma?

Прототипи Ford Puma доволі довго бентежили публіку своєю невизначеністю. Звісно, ми бачили, що компанія готує новий кросовер, що за дизайном та розмірами він нагадує Фієсту і, головне, що Ford  має намір увійти зі своєю пропозицією в найбільш перспективний та конкурентний сегмент автомобільного ринку — сегмент невеликих SUV.

Втім, багато питань лишалися відкритими до 26 червня, тобто до офіційної прем’єри Пуми. Головне з них: які переваги матиме фордівський кросовер перед прямими конкурентами? Чим Puma краща за популярні в Європі Renault Captur, Peugeot 2008, Volkswagen T-Cross або Seat Arona?

Переваги Ford Puma зазначив сам автовиробник. Компанія виділяє три особливості: кращий в класі об’єм багажного відсіку, наявність версії з гібридним приводом та сучасні системи активної безпеки.

Зайва практичність?

Так, 456 літрів – це дійсно один з найоб’ємніших багажників в сегменті. Проте, наскільки така практичність має значення для кросовера малого класу, тим більш зі спортивної стилістикою?

Звичайно, має. Можливість взяти в подорож зайву валізу або розкладний туристичний гарнітур – безумовний плюс.

Водночас доступ до відсіку зручний, до того ж задні двері відчиняються автоматично.

М’яко-гібридна технологія

Ford Puma матиме модифікацію з технологією EcoBoost Hybrid. Електрична система напругою 48 В, привідний стартер-генератор потужністю 11,5 кВт, трициліндровий 1,0-літровий двигун EcoBoost – головні елементи системи. Загальна віддача сягає 155 к.с.

Крім того, покупцям запропонують як альтернативу більш дешеву версію тільки з бензиновим двигуном у 125 к.с.

Гібридна Puma може стати реальним козирем бренду, якщо ціну кросовера втримають в адекватних рамках.

Системи активної безпеки

Як для масової моделі, а саме так позиціонується Puma, рівень безпеки високий. Сам Ford у своєму прес-релізі звертає увагу на адаптивний круїз-контроль, систему розпізнавання знаків обмеження швидкості руху, систему утримання в смузі руху, а також нова функція Local Hazard Warning. Остання технологія попереджає про небезпеку, інформує водія про небезпечні ситуації, що чекають на дорозі попереду, причому до того, як їх помітить водій або зафіксують сенсори кросовера.

Безпека, звісно, добре, але скільки коштуватимуть ці технології? Наприклад, Ford EcoSport без зазначених систем безпеки коштує в Україні від 539 590 гривень. Він менший за Пуму, а це означає, що новий кросовер обійдеться не дешевше еквівалента 25 тисяч доларів.

Ford Puma надійде в продаж наприкінці 2019 року. Чи з’явиться кроссовер в Україні? Напевно, так. Принаймні, у початковій та середній комплектації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *