Автовиробники

Сучасну молодь не цікавлять автомобілі як мірило успіху – дослідження

Психологи відзначають цікаву тенденцію в західних країнах. Сучасні 20-річні молоді люди – мілленіали, тобто ті, що народилися на рубежі 1995-2000 рр., вже не мріють про власний автомобіль як якійсь символ успішності і обов’язкове досягнення у житті, пише AUTO-Cоnsulting.

Молодь спокійно ставиться навіть до відомих брендів, і не вважає невдахами тих, у кого немає автомобіля. Що відбувається в їхніх головах, і чим це загрожує автовиробникам?

Молодий мандрівник

Відразу кілька досліджень західних фахівців показали, що мілленіали взагалі не цікавляться автобрендами, їм все одно. Однак їх дуже цікавлять різні гаджети, їх марки, види, і вони в цьому розбираються. А що стосується дуже дорогих покупок, то сучасна молодь їх просто не робить.

Соціологи вирішили, що це через неодноразові фінансові катаклізмт, які спонукають людей не робити боргів і не брати у кредит великі суми грошей. Але головне не це.

Сучасні двадцятирічні мають інші цінності, ніж їх 40-50-річні батьки. Для них успіх – не те ж саме, що для їх мам і тат. Раніше успішними вважалися власники власного автомобіля і нерухомості. Зараз молоді люди поважають тих, хто вкладає кошти в досвід і враження, а це екстремали, стартаперів, мандрівники.

Для мілленіалов не важливі матеріальні речі. Вони мислять іншими категоріями: “Навіщо мені автомобіль, якщо є Uber або Lyft? Адже скористатися послугою Uber не дорожче, ніж володіти власною автівкою”. До слова, в США так і є.

І дійсно, психологічно відчуття щастя і благополуччя досягається, коли набуваєш новий досвід, а не речі. Це приносить більше радості, на думку психологів. Володіння речами примусує турбуватися про їхній стан. Придбав авто – і переживаєш, як би не пошкодити його, і щоб не вкрали. Придбав розкішний будинок – і боїшся пограбування або пожежі. Ультрадорога техніка виходить з ладу, а отриманий досвід завжди з вами.

З масовою появою безпілотних транспортних засобів бажання володіти власним автомобілем стане ще меншим. Зникне емоційна складова водіння. Поїздка на безпілотнику мало чим відрізнятиметься від таксі або автобуса.

Загалом, світ змінюється, а разом з ним і автомобільний бізнес. Його головними клієнтами стануть не приватні особи, а корпоративний сектор і послуги каршерінга. Сила брендів, на якій виховані попередні покоління, ослабне. Більш того, на перший план вийдуть транспортні послуги, цілком реально, вони взагалі приберуть логотипи з автомобілів, і замінять їх власним значком.

Фото – dantada, conniemig

Напишіть відгук

Scroll to top