2019 DS 7 Crossback E-Tense 4x4 image

Stellantis залишає собі всі 14 брендів на найближчі 10 років

Незважаючи на численні чутки про те, що Stellantis буде позбавлятися від деяких марок, в решті-решт компанія вирішила дати їм шанс.

Нагадаємо, Stellantis – це нова автомобільна корпорація, утворена в цьому році в результаті злиття PSA і FCA – Peugeot-Citroën та Fiat-Chrysler Automobiles. Під «дахом» Stellantis опинилися 14 автомобільних марок. На сьогодні це одна з найбільших груп в автоіндустрії.

Передбачалося, що такі бренди, як Chrysler, Lancia, DS, Dodge і навіть Vauxhall, під яким продаються автомобілі Opel в Великій Британії, можуть зникнути або будуть продані з невідомим майбутнім. Але, як виявилося, приводів для занепокоєння немає.

Бос Stellantis Карлос Таварес під час недавнього захода Financial Times «Майбутнє автомобілів» повідомив, що вони дають кожному бренду шанс, надають кожному тимчасове вікно в 10 років і виділяють фінансування на 10 років для реалізації основної модельної стратегії.

Stellantis не продаватиме свої марки, щоб залучити капітал, принаймні до 2031 року. Тепер кожна команда менеджерів повинна представити докази на користь бренду, яким вони керують.

Особливо це стосується марки Chrysler з її дуже обмеженим модельним рядом і Lancia, колись популярної, але тієї, що сьогодні користується попитом тільки в Італії. Цим двом доведеться довести свою затребуваність.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *