Старі автомобілі, за які покупці готові платити великі гроші сьогодні


Старі автомобілі, за які покупці готові платити великі гроші сьогодні

Ми зробили підбірку старих автомобілів, вартість яких зараз надзвичайно висока, незважаючи на їх відносну непопулярність у часи, коли вони були новими.

Серед старих автомобілів, які покупці за Заході прагнуть придбати сьогодні і готові платити багато, Carscoops виділяє 10 спорт-карів.

У список входять такі моделі, як BMW Z8, Chevrolet Corvette початку 50-х, McLaren F1, 1969 Chevrolet Camaro ZL1, Jaguar D-Type, Lexus LFA, 1970 Plymouth Superbird, Tucker 48 і BMW M1 з 70-х років.

Тепер кілька слів про кожну.

BMW Z8

Ранній Z8 був по суті ретро-родстером BMW 507 1950-х років з 395-сильним двигуном M5 V8 і 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Він їздив як седан і звучав досить тихо. Автомобіль випускався в 2000-2003 роках і коштував понад 134 тисячі доларів.

BMW Z8 фото
BMW Z8

Поточна ціна спорт-кара становить понад 350 000 доларів. Зовнішній дизайн BMW Z8, до речі, розробив Хенрік Фіскер, якій зараз володіє американською фірмою  Fisker Inc. iз виробництва електрокарів.

1953-55 Chevrolet Corvette

C1 Corvette першого року випуску поставлявся з шестициліндровим двигуном без опції МКПП (вона з’явилася пізніше) і лише в білому кольорі Polo. На той момент він коштував як купе Cadillac, тобто був досить дорогим.

Corvette 1953 моедльного року — рідкість, і за нього доведеться заплатити 166 000 доларів США і вище, тоді як «молодша» модель 1955 року з двигуном V8 коштуватиме від 100 тисяч доларів і більше.

1955 Chevrolet Corvette фото
1955 Chevrolet Corvette

Після 1956 року спорткар вже став тім відомий Корветом,до якого всі звикли. Поточна ціна базового 1956 Chevrolet Corvette  зі стандартним двигуном V8 може становити близько 51 тис. доларів – вдвічі дешевше, ніж його попередник.

McLaren F1

McLaren F1 — сучасна класика. Коли автовиробник випустив його в 1992 році, автомобіль був справжнім явищем, хоча і зі своїми слабкими сторонами – поганим часом розгону і неадекватно високою ціною.

McLaren F1 фото
McLaren F1

Коли McLaren припинив виробництво в 1998 році, він виготовив 106 одиниць, у тому числі лише 64 дорожні версії, з 300 автомобілів, які планувалося побудувати. Саме через такий невеликий тираж машина зараз коштує цілий статок – 17 мільйонів доларів.

Chevrolet Camaro ZL1

Дорожній варіант Chevrolet Camaro ZL1 1969 року отримав перший повністю алюмінієвий 8-циліндровий двигун V8 з робочим об’ємом 427 кубічних дюймів (7,0 літрів) і потужністю понад 430 к.с. Aгрегат коштував 4160 доларів – дорожче, ніж сам Camaro на той час.

Chevrolet Camaro ZL1 1969 фото
1969 Chevrolet Camaro ZL1

Отже, люди в основному не бачили сенсу платити так багато, коли були доступніші альтернативи, як-от швидший і дешевший Camaro SS 396 або двигун L72 427 із залізним блоком всього за 490 доларів.

Chevrolet виготовив 69 зразків ZL1. Покупцям було доставлено 50 ZL1, але принаймні 30 з них залишилися непроданими, та їх довелося перерозподілити між дилерами. На даний момент ціна Chevrolet Camaro ZL1 в 10 разів вища, ніж у версії SS 396, і коливається від 600 тисяч доларів за пристойний автомобіль до 1 мільйона доларів за переможця шоу.

Lexus LFA

Toyota випустила суперкар Lexus LFA з передньо-серединним розташуванням двигуна  в 2010 році, у невдалий період економічної рецесії. Незважаючи на неймовірний атмосферний 552-сильний двигун з вуглецевого волокна та інші «приємності», LFA не витримав конкуренції з потужним і набагато дешевшим Nissan GT-R. За майже 10 років було продано лише 500 автомобілів.

Lexus LFA фото
Lexus LFA

Тим не менш, якщо в 2011 році він коштував 375 000 доларів, то його нинішня ціна становить від 700 000 до 1 мільйона доларів, а з пакетом Нюрбургринг — навіть більше.

Jaguar D-Type

Свого часу модель не користувалася попитом, і її виробництво закінчилося наприкінці 1956 року. Під впливом трьох послідовних перемог на перегонах “24 години Ле-Мана”, починаючи з 1955 року, вартість автомобіля різко зросла до 5 мільйонів доларів, це фактична ціна D-Type зараз.

Jaguar D-Type фото
Jaguar D-Type

Jaguar перетворив гоночний D-Type на дорожній і назвав його XKSS. 9 з 25 виготовлених автівок були знищені в 1957 році через пожежу, але компанія випустила 9 моделей-продовжень XKSS у 2016 році на основі оригінального шасі.

Jaguar XJ220

Спочатку обіцяли, що модель отримає повний привод і двигун V12, але фінальна версії вийшла з турбованим двигуном V6 і задній приводом. Цей факт, а також глобальна рецесія та підвищення цін розчарували клієнтів, і виробництво моделі припинилося в 1994 році.

Jaguar XJ220 фото
Jaguar XJ220

Jaguar виготовив 281 автомобіль XJ220 із запланованих 350, але не зміг продати навіть цю невелику кількість.

Сьогодні суперкар бажаний і коштує аж 650 000 доларів.

Plymouth Superbird

Plymouth Superbird 1970 року був сестринською моделлю 1969 Dodge Charger Daytona. Контроверсійний зовнішній вигляд Superbird відлякував покупців, і автомобіль залишався на дилерських ділянках до середини 1970-х років.

Plymouth Superbird фото
1970 Plymouth Superbird. Фото – Sicnag

Світ змінюється, і сьогодні “Суперптах” в моді: продавці просять за нього від 175 до 338 тис. доларів.

BMW M1

Компанія BMW хотів мати спортивний автомобіль із серединним розташуванням двигуна, але не мав виробничих потужностей для його створення і попросив Lamborghini зробити M1. Lamborghini пропустив термін поставки першої партії, тому BMW розірвала угоду і замість цього уклала контракт з Bauer.

BMW M1 фото
BMW M1

Перш ніж BMW M1 зміг брати участь у гонках у групах 5 в Ле-Мані, мало бути побудовано  400 автомобілів M1, а це довго. Тому M1 дозволили одноразово прийняти участь в серії Procar  на кожному заході Формули 1.

Перший BMW M1 був широко розрекламований, але це не допомогло продажам, частково тому, що M1 з 3,5-літровим шестициліндровим двигуном коштував занадто дорого – дорожче, ніж Ferrari 512 BB з 12-циліндровим двигуном потужністю 355 к.с.  Після того, як з конвеєра зійшли 454 автомобілі, в BMW припинили виробництво в 1981 році.

Незважаючи на невдалі продажі в минулому, поточна ціна оригінального M1 досягає 440 000 доларів (за котируванням Хагерті).

Tucker 48

Tucker 48 виглядав як щось із наукової фантастики. Він мав повністю незалежну підвіску, дискові гальма, шестициліндровий двигун, розроблений для гелікоптера Bell, вбудований обруч, м’яку приладову панель і поворотну центральну фару.

Автомобіль зазнав невдалого запуску в пресі, і йому зашкодили необдумані рішення Престона Такера. До ліквідації активів Такера було виготовлено лише 50 одиниць Tucker 48.

Tucker 48 фото
1948 Tucker Torpedo. Фото – Rex Gray

Тим, хто захоче придбати одну з перших 50 машин, доведеться заплатити 1,25-1,8 мільйона доларів у 2022 році. Початкова ціна автомобіля була близько 4000 доларів: це був рівень Lincoln або Cadillac середньої комплектації.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.