Новинки

Skoda повідомила подробиці про двигуни для нової 2020 Octavia

До силової лінійки Skoda Octavia четвертого покоління увійшли бензинові двигуни з м’яко-гібридною технологією, нові дизельні мотори EVO, plug-in-гібридна установка, а також агрегат, який працює на природному газі

Компанія Skoda представила нову четверту генерацію моделі Octavia. Новинка суттєво відрізняється від попередньої машини як за дизайном і розмірами, так і за оснащенням. Тепер стає цілком очевидним, що бестселер чеської марки поступово мігрує ближче до преміального класу. Проте, зараз мова піде про двигуни.

Нова Octavia оснащена сучасними двигунами TDI і TSI, що цілком прогнозовано. Не стала несподіванкою і версія G-TEC з силовим агрегатом, який працює на природньому газі. Найбільш цікавою новиною стала поява м’яко-гібридної технології і, головне, модифікації Octavia iV.

“Заправка” від домашної розетки

Остання – це розетковий гібрид з вихідною потужністю 204 к.с. Флагман марки, Superb, після оновлення у травні цього року також отримав варіант iV. Цілком зрозуміло, що поява Octavia iV є питанням невеликого відрізку часу. Від тепер Октавію можна підзарядити у власному гаражі від побутової електромережі.

Отже на гібридній Октавії встановлено бензиновий двигун 1.4 TSI з турбонаддувом потужністю 156 к.с. і електродвигун у 75 кВт. Повторимось, разом вони виробляють 204 к.с. і видають максимальний обертовий момент 350 Нм. Гібридний варіант оснащений 6-ступінчастою преселективною коробкою-автоматом DSG.

Цікаво, що гібридна установка iV буде запропонована майже для всіх комплектацій і моделей, крім Active і Scout.

М’яко-гібридний помічник двигуна

М’яко-гібридну технологію eTEC застосовують на трициліндровому двигуні 1,0 TSI потужністю 110 к.с. і чотирициліндровому 1,5 TSI у 150 к.с. 48-волтова електрична система живить стартер-генератор з ремінним приводом і літій-іону батарею.

Нагадаємо, що м’яко-гібридна трансмісія дозволяє відновлювати енергію під час гальмування і зберігати її в акумуляторі, стимулювати двигун внутрішнього згоряння, забезпечуючи його електричним наддувом, і навіть рухатися на одній електротязі, звісно, на пішохідній швидкості.

Крім того, цей екологічний додаток знижує витрату палива і викиди CO2, та й двигун може запускатися більше тихо і з меншою вібрацією.

Ще трохи затримаємось на екології. В системі очищення вихлопних газів нової Октавії відтепер використовуються два каталітичних нейтралізатора. Таким чином, викиди оксиду азоту в нових дизельних двигунах EVO знижені на 80%.

Залежно від типу двигуна, Octavia четвертого покоління може бути оснащена механічною або DSG-трансмісією. Покупці можуть вибрати повний привід.

Skoda Octavia G-TEC

Нарешті, Octavia G-TEC, яка працює на природному газі. У порівнянні з бензиновими версіями  CNG-модифікація виробляє на чверть менше СО2, значно менше оксиду азоту і не містить частинок сажі. Двигун 1,5 TSI потужністю 130 к.с. споживає від 3,4 до 3,6 кг природного газу на 100 км.

Загальна місткість трьох резервуарів СПГ становить 17,7 кг, що дозволяє машині долати до 523 км. При використанні 9-літрового бензобака можна подолати ще 278 км, що означає, що Octavia G-TEC може проїхати більше 800 км без будь-яких заправок.

Завантаження...

Напишіть відгук

Scroll to top