Навколо світу

Швеція: попит на Volvo V70 швидко падає, на Volvo V60 – зростає

Особливої новини в тому, що у Швеції Volvo – це бренд №1, немає. Зокрема у 2016-му продажі марки на домашньому ринку мають досягти позначки 70 тисяч, що значно більше, ніж у Volkswagen, який йде другим. Утім, з бестселером цього ринку не все так просто. Взагалі кажучи, це універсал Volvo V70 за підсумками з початку року, але у листопаді картина в ТОП-10 кардинально змінилася.
2014 Volvo V60

2014 Volvo V60

Власне, V70 за 11 місяців року придбали 20 тисяч шведів і універсал йде на першому місці. Однак у листопаді його реалізація просіла відразу на 70%, а у Volvo S60/V60, напроти, зросла на 55%.

За підсумками останнього місяця осені V70 опустився на 6-е місце, а автівки 60-ї серії (седан S60 та універсал V60) – стали бестселерами.

Треба також додати зростаючий попит на кросовер Volvo XC60, який в листопаді став третім за попитом у Швеції. До речі, зараз готують до виробництва модель нового покоління, але, як бачимо, і попередня її генерація продається дуже добре.

Зазначимо, що компанія Volvo робить велику ставку на свою 60-у серію. Натомість Volvo V70 та Volvo XC70, скоріш за все, не матимуть наступного покоління. Місце універсала, напевно, займе більш великий V90, а XC70 – новий XC60.

Фото – Volvo.

Напишіть відгук

Scroll to top