Авторинок

Renault та Toyota знов не помітили конкурентів в Україні

За підсумками продажів у перший місяць осені Renault та Toyota вкотре стали лідерами українського авторинку з великим відривом від найближчих конкурентів.

Найпопулярнішою маркою вересня в Україні стала Renault. Французький автовиробник продав 1 153 автівки і покращив свій минулорічний результат на 65%, повідомляють в асоціації УкрАвтопром.

Щоправда, у серпні українські дилери Renault спрацювали краще. В останній місяць літа власниками автівок бренда у нас стали 1422 людини.

На другому місці, не порушуючи встановлену на останні місяці традицію, йде Toyota. Продажі японського бренду становили 1 059 нових автівок – більше на 15%, ніж у вересні 2018 року.

І Renault, і Toyota на сьогодні мають практично непохитні позиції. Обидва бренди продають набагато більше автомобілів, ніж найближчі конкуренти, обидва бренди – лідери авторинку України.

Наприклад, обсяг реалізації у KIA, яка посіла третій рядок рейтингу склала 624 машини. З них, до слова, 550 одиниць – це кросовер Sportage. Модель є незмінним бестселером в Україні вже не один рік.

До першої десятки вересня також увійшли Hyundai, Skoda, Volkswagen, Nissan, Suzuki, BMW та SEAT. Испанський автовиробник у вересні продав в Україні майже дві сотні автівок, що втричі більше за минулорічний результат.

Загалом, минулого місяця власниками нових легкових авто в Україні стали 7 157 чоловік, що на 5,6% більше, ніж торік. З початку 2019 року в країні було продано майже 62 тисячі автівки, що на 2% перевищує результат перших трьох кварталів 2018 року.

Напишіть відгук

Scroll to top