Renault Logan та Ravon R4 фото

Renault Logan або Ravon R4: вибір виявився складнішим, ніж очікувалося

Седани Renault Logan і Ravon R4 сьогодні є найкращими пропозиціями в бюджетному сегменті автомобільного ринку України. За критерієм “ціна-якість” з ними може конкурувати хіба що пара Citroen C-Elysee – Peugeot 301.

Отже: Renault Logan або Ravon R4? Як виявилося, питання вибору непростий. Обидві моделі мають як плюси, так і мінуси, але в цілому дуже близькі за своїм менталітетом.

І Logan, і R4 – це бюджетні варіанти, розраховані на масового покупця на автомобільних ринках, що розвиваються.

Сучасний Renault Logan – це друге покоління моделі, розробленого на добре апробованій платформі B0.

Ravon R4 фактично є клоном Chevrolet Cobalt. Останній спроектований бразильським підрозділом General Motors для не надто багатих країн.

Двигуни і трансмісія

Для R4 пропонується тільки один мотор – це бензиновий 1,5-літровий агрегат потужністю 106 к.с. і обертовим моментом 134 Нм. У будь-якій з трьох доступних комплектацій двигун може компонуватись з 5-швидкісною механічною коробкою або з 6-діапазонним класичним автоматом.

У Логана на вибір запропоновані три двигуни, один з яких – дизельний. Якщо точніше, то мова йде про:

  • атмосферний 4-циліндровий агрегат об’ємом 1,2 літра, що розвиває до 75 к.с. і до 105 Нм крутного моменту;
  • 3-циліндровий турбодвигун 0,9 Energy TCe 90 (90 к.с. при 5000 об/хв, 140 Нм);
  • 1,5-літровий дизель Energy dCi 90 (90 к.с., 200 Нм). Тут французи обіцяють 3,9 літра на 100 км в змішаному циклі.

Перший мотор зі списку йде тільки з 5-швидкісною МКПП, а для двох інших в якості альтернативи “механіці” запропонований ще й 5-ступінчастий дводисковий “робот”.

Комфорт і оснащення

Важливо відзначити, що салони у наших конкурентів досить просторі для цього класу. П’ятьом дорослим буде не дуже комфортно, а ось чотирьом – цілком. Пластик обшивки виглядає не погано, але твердий, що і слід було очікувати від “бюджету”.

У R4 досить висока лінія скління і широкі передні стійки. Це негативно впливає на оглядовість. Плюс водійське сидіння розташоване відверто високо, що, втім, непогано для людини невисокого або середнього зросту.

Фахівці відзначають, що шумоізоляція двигуна добра в обох моделях. Щоправда, у R4 на швидкості вище середньої вітер вже вносить свої корективи.

У базовому оснащенні у Логана передбачений кондиціонер, у R4 – немає. Це саме можна сказати і про передній електропакет. У більш дорогих варіантах комплектації R4 оснащується кондиціонером, Logan – клімат-контролем.

Топові версії французького седана мають круїз-контроль і бортовий комп’ютер. За додаткову плату можна встановити мультимедіа MediaNAV, підігрів передніх сидінь, передні бічні подушки безпеки, задній парктронік.

Для Ravon R4 нічого такого не пропонується. Втім, аудіостістема присутня вже в стандартному оснащенні.

Важливий момент у R4 – найбільший в класі багажник – 560 літрів, у Логана він менший – 510 літрів.

Підводячи підсумок, варто зазначити, що в цілому Renault Logan і Ravon R4 – повноцінні конкуренти. Недоліки одного нівелюються перевагами іншого і навпаки. Тому вибір зробити дійсно непросто.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *