Навколо світу

Продажі Subaru в США впали в очікуванні нових Outback і Legacy

Успіх абсолютно нового кросовера Forester і високий відкладений попит на моделі Outback і Legacy наступного покоління дозволяють сподіватися на рекордні продажі Subaru в США. Проте у вересні показники бренду на американському ринку впали на 9,4%.

Джефф Уолтерс, старший віце-президент з продажу Subaru of America, коментуючи результати компанії на авторинку США у вересні, висловив надію, що в жовтні і, взагалі, наприкінці року результат бренду буде високим.

Томас Дол, президент і головний виконавчий директор Subaru of America, зі свого боку зазначив, що своєю метою в 2019 році бренд ставить 700 тисяч продажів. Це рекорд за останні 12 років.

Втім, у вересні попит на Subaru в США впав на 9,4%. Продажі склали 51 659 автомобілів. Містер Уолтерс пояснив, що успіх абсолютно нового Forester і високий попит на наступні покоління Outback і Legacy змусив компанію почати вересень з історично низьких рівнів запасів. Простіше кажучи, автовиробник поки не встигає задовольняти попит на новинки.

Американські дилери вже отримують 2020 Outback і Legacy, але книги попередніх замовлень на ці моделі наразі залишаються повними. Дуже багато клієнтів очікують доставки. Саме високий відкладений попит дозволяє сподіватися на високі продажі в останній чверті року.

Незважаючи на скорочення продажів у вересні, Subaru of America за підсумками дев’яти місяців 2019 року триває з позитивним результатом. На сьогоднішній день компанія продала в США рекордні 525 329 автомобілів – на 4,4% більше результату аналогічного періоду минулого року.

Бестселером Subaru в США залишається універсал підвищеної прохідності Outback. Потім за популярністю йдуть кросовери Forester і Crosstrek.

В Україні за підсумками минулого вересня Subaru посіла 25 місце у загальному рейтингу автобрендів. За місяць на вітчизняному ринку було продано лише 37 нових автівок японської марки.

Напишіть відгук

Scroll to top