Авторинок

Продажі нового Mercedes A-Class виросли на 40 відсотків

У останньому звіті концерн Daimler AG заявив про двозначне збільшенні попиту на Mercedes-Benz A-Class четвертого покоління.

Хетчбек нової генерації вийшов на ринок рівно рік тому і вже знайшов 195 тисяч покупців по всьому світу. У порівнянні з травнем 2018 року, коли машина надійшла до дилерів, обсяг її продажів виріс на 41%. Як справи йдуть в США?

Оцінювати продаж Mercedes A-Class на американському ринку поки передчасно, оскільки модель тільки в березні сюди поступила.

У перший місяць, за даними CarSalesBase.com, її купили 890 чоловік. Початок дуже перспективний.

Варто підкреслити, що в США продаються не хетчбеки, а абсолютно нова модифікація – A-Class Sedan. З виходом цієї новинки Mercedes пообіцяв американцям «новий стандарт для невеликих седанів» і запросив за неї ціну від $32,500.

Непогана дешевша альтернатива C-Class Sedan, який коштує тисяч на 10 більше.

З компактної лінійки на авторинку США сьогодні пропонуються, крім A-Class Sedan, CLA Coupe ($33,100), GLA SUV ($33,950), а також гарячі CLA 45 і GLA 45 від підрозділу AMG.

Як ми писали, продажі компактних автомобілів Mercedes-Benz ростуть з місяця в місяць. Травень, що минув, підхопив тренд.

Власниками моделей A- і B-класу, CLA, CLA Shooting Brake, кросоверів GLA стали більше 58 тисяч чоловік. Це, до речі, на 10% більше, ніж торішній результат.

В Європі впевнено зростають продажі нового вена B-Class, а також чотирьохдверного купе CLA наступного покоління.

Не будемо забувати, що своє слово не сказав очікуваний на ринку Mercedes-Benz GLB. Кросовер в цьому році надійде в серійне виробництво і вже викликає підвищений інтерес потенційних клієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to top