У компанії BMW відзначають ринковий успіх повнорозмірного кроссовера X7. Завдяки флагману відзначається збільшення попиту на SUV німецької марки.
Коментуючи підсумки продажів в квітні, Пітер Нота (Pieter Nota), член правління BMW AG, відзначив високий попит на новий флагманський кросовер BMW X7. Інтерес покупців перевершив очікування і допоміг збільшити загальний обсяг продажів баварських автомобілів класу SUV в квітні більш ніж на 20%.
Хоча BMW X7 розробляли з прицілом, перш за все, на США, повнорозмірний кросовер продається по всьому світу. Якщо в Штатах клієнтам доступні тільки бензинові версії, то на європейському та інших ринках модель пропонується і в дизельному варіанті.
Пітер Нота також відзначив позитивну реакцію клієнтів на нову BMW 3-ї серії. Її сьоме покоління вже є на ринку.
Продажі автомобілів марки BMW в квітні зросли на 2,3%, склавши в цілому 171 154 одиниці. За перші чотири місяці року реалізація досягла 690 469 машин (+0,8%).
Найбільшим драйвером зростання стали кросовери BMW. Так, світові продажі BMW X2 виросли більш ніж в два рази, BMW X3 – на 71%, BMW X4 – на 36%.
В цілому в BMW Group показники зросли на 0,7%. Поставки автомобілів BMW, MINI і Rolls-Royce в квітні склали 196 179 одиниць.