Оновлені Seat Arona та Seat Ibiza отримали версію з ГБО


Рестайлінг субкомпактних Seat Arona та Seat Ibiza містить не тільки оновлення зовнішності і салону, але й елементи автопілота. До силової лінійки увійшли вдосконалені турбодвигуни, у тому числі 90-сильний мотор на біометані.

Seat одночасно представив оновлені версії кросовера Arona та субкомпактного хетчбека Ibiza. Сьогодні це ключові для автовиробника моделі. Навіть їх рестайлінг викликає інтерес, тим більше що робота проведена велика.

З моменту дебюту зовсім нового в лінійці Seat кросовера Arona і п’ятого покоління популярного в Європі хетча Ibiza пройшло більше чотирьох років. У 2021 року цілком можна було очікувати зміни поколінь. Однак іспанська компанія обмежилася оновленням і в цьому є свій резон.

Ще в 2017 році, коли Seat Arona і п’ята Seat Ibiza дебютували, фахівці відзначали, що це абсолютно нові моделі: від платформи до електронної начинки. Сьогодні особливої ​​необхідності в зміні їх поколінь немає, оскільки ринковий і конструкторський потенціали ще далеко не вичерпані. Інша справа – рестайлінг, а точніше актуалізація.

Крім оновлення зовнішнього вигляду та інтер’єру, Arona і Ibiza 2022 модельного року вже в стандартному оснащенні мають світлодіодні фари. А, крім того, Seat тепер встановлює на новинки вдосконалені турбомотори потужністю від 95 до 150 к.с. У силовій лінійці їх чотири, в тому числі чотирициліндровий 1.5 EcoTSI.

Відмінною новиною стала версія з заводським ГБО. Так, Seat, як, до речі, і Skoda, не соромиться випускати автомоілі, що працюють на біометані. CNG-агрегат розвиває до 90 к.с. В Ароні вій йде тільки з механічною трансмісією, проте в Ібіці буде доступна версія з вагівскім роботом DSG.

Автомобіль, що працює на біометані, знижує викиди CO2 приблизно на 25% у порівнянні з бензиновим еквівалентом. Крім екологічних і податкових переваг, технологія TGI пропонує виключно найнижчі витрати на кілометр, до 50% дешевше, ніж у моделі з бензиновим еквівалентом, і на 30% дешевше, ніж у дизеля.

Варто відзначити появу функції Travel Assist. Як запевняє Seat, вона забезпечує «напівавтоматичне водіння у всьому діапазоні швидкостей». У певному сенсі, це дійсно так, особливо в поєднанні з системами автоматичного гальмування, утримання на смузі і розпізнавання дорожніх знаків. А ще Seat додав розпізнавання втоми водія, адаптивний круїз-контроль і вдосконалену систему Side Assist.

Остання технологія зменшує навантаження на нервову систему водія при зміні смуги руху. Радари заднього виду контролюють сліпі зони автомобіля на відстані до 70 метрів. Якщо водій, наприклад, захоче змінити смугу руху, а поблизу є інший транспортний засіб, пролунає попередження.

Вочевидь, SEAT дуже серйозно ставиться до безпеки навіть на шкоду ринкової позиції. Скоріш за все, новинки будуть дорожчими за поточні моделі. Втім, подивимося. Ціни наразі не оголошені.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.