Новий Nissan GT-R може залишитися без модної електрифікації


Наступний Nissan GT-R цілком може обійтися без електрифікації, але обов’язково отримає нову платформу і має стати найшвидшим спроткаром на ринку.

Хоча Nissan GT-R і сьогодні добре конкурує з Porsche 911 та іншими свіжішими суперниками, 14 років у виробництві все ж таки вимагають капітального ремонту. Для моделі наступного покоління навряд чи буде значний технічний перегляд, але запровадження нової платформи може призвести до певної міри електрифікації, пише Autocar.

Передбачається, що суперкар нової генерації, як і раніше, буде використовувати потужність традиційного двигуна внутрішнього згоряння, хоча електрична допомога дуже ймовірна.

У своєму інтерв’ю Autocar про майбутнє GT-R генеральний директор Nissan Макото Учіда нещодавно сказав, що компанія вивчає, як зробити його електрифікованим. GT-R – це професійна машина, і спорткар потрібно доопрацювати для його майбутнього.

Це завдання може бути теоретично вирішено і без гібридної системи. Раніше в 2018 році шеф-дизайнер Nissan Альфонсо Альбайса розповів Autocar, що поки не визначено: піде компанія на велику електрифікацію або взагалі її не проводитиме.

Разом з тим, інженери Nissan безперечно створять нову платформу, GT-R має бути найшвидшим автомобілем у своєму роді. Однак це не означає, що він має бути електричним, зазначив Альбайса.

Нагадаємо, що сьогодні 3,8-літровий V6 із подвійним турбонаддувом розвиває потужність до 592 к.с., розганяючи хардкорний GT-R Nismo від 0 до 100 км/год приблизно за 2,6 секунди. Це означає, що він залишається одним із найшвидших автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння у продажу.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.