Німецькі SUV в США: Volkswagen Atlas – бестселер

2021 Volkswagen Atlas фото

Найпопулярнішим німецьким кросовером в США є Volkswagen Atlas. До рейтингу увійшли Volkswagen Tiguan, BMW X3, Audi Q5 та Mercedes GLC.

Кросовери німецьких брендів в США не є бестселерами. Продажі американських та японських моделей класа SUV значно вищі. Проте німецькі кросовер точно не пасуть задніх, мають свою нішу та, головне, попит на них дуже стабільний. Поточний рік не став виключенням.

Найпопулярнішим німецьким кросовером в США наразі залишається Volkswagen Atlas. Тільки за перше півріччя його купили 44 тисячі американців плюс майже 26 тисяч зупинили свій вибір на купе-версії Atlas Sport.

В лідерстві великого кросовера Volkswagen немає нічого дивного. По-перше, Atlas створювався саме для Америки, враховуючі специфіку її ринку. По-друге, сучасний тренд: американці пересаджуються з легковиків на кросовер. Звісно, не всі, проте тенденція беззаперечна.

Крім того, популярності моделі додала спортивно-стилізована версія Atlas Sport. До речі, як ми писали, Volkswagen розробив концепт «зарядженого» Atlas R. Прототип вже проходить випробування і серійні перспективи в нього доволі серйозні.

Варто також згадати, що в планах автовиробника створення повністю електричного кросовера. Він буде співрозмірним з Atlas, але збудований на спеціальній платформі Volkswagen для електрокарів.

Втім, повернемося для німецьких кросоверів в США. Другим за популярністю йде Volkswagen Tiguan. Його продажі ненабагато менші за Volkswagen Atlas – 65 тисяч за півріччя. Що стосується Tiguan, то це, взагалі, дуже вдала модель. Кросовер чудово продається не тільки в США, а й по всьому світові.

Додаткових покупців приваблює 7-місна модифікація Tiguan Allspace, а також потужний Tiguan R. Щоправда, в США наразі продається тільки стилізована версія Tiguan R-Line.

Представники Великої німецької трійки також мають своїх шанувальників в Сполучених Штатах. Зокрема, найбільш продаваний кросовер BMW, модель X3, за перші шість місяців розійшовся тиражем у 36 тисяч машин. Далі йде Audi Q5 – майже 34 тисячі продажів. Ненабагато відстав Mercedes-Benz GLC – трохи більше 30 тисяч.

А що кросовери Porsche? Cayenne та Macan – виключно нішеві моделі, як і решта представників бренду. Porsche ніколи не будуть масовими, та й не прагнуть цього. Обидва SUV мають приблизно однакові показники реалізації – по 10-11 тисяч за півріччя. Це дуже пристойний результат навіть для США, враховуючи вартість Cayenne та Macan – від $52,100 та від $69,000 відповідно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *