Авторинок

М’які гібридні технології в автомобілях: у чому суть і переваги?

У минулому році обсяг продажів гібридних автомобілів в Європі склав 400 тисяч одиниць – на 30% більше, ніж роком раніше. Додатковий стимул до збільшення споживчого попиту на моделі з комбінованими силовими установками можуть дати так звані м’які гібридні технології, пише Automotive News Europe.

Їх сьогодні активно розробляють Volkswagen, Renault і деякі інші автовиробники.

Очікується, що до 2025 року на частку м’яких гібридів доведеться 18% ринку. Для порівняння: сьогодні гібриди становлять 6%, plug-in-гібриди – 3%, електрокари – 3%.

Автовиробники і постачальники, кажучи про переваги м’яких гібридів, відзначають, перш за все, їх невисоку вартість і меншу складність в порівнянні зі звичайною гібридної трансмісією.

На першому етапі розвитку цих технологій невеликий електродвигун в 48 Вт з’єднується з колінчастим валом, щоб забезпечити невеликий приріст потужності, наприклад, при розгоні.

Suzuki Baleno і Suzuki Ignis стали першими моделями в Європі з 48-вольтової мягкогібрідной установкою.

Renault запропонує Scenic з м’якою гібридною системою від Continental

Renault також планує представити першу модель з цією технологією – Scenic Hybrid Assist. Постачальником гібридної системи став Continental.

Спочатку компанія буде використовувати невеликі електромотори на дизельних моделях, але в кінцевому рахунку, ця технологія буде застосовуватися для автомобілів з бензиновим двигуном.

Volkswagen вважає, що мягкогібрідная установка усуває потребу в меншому 1,6-літровому дизельному двигуні.

Хосе Авіла, член правління Continental, заявив, що технологія є досить дешевою, щоб стати мейнстрімом. Крім надбавки до потужності при розгоні, вона забезпечує помітну економію палива і зменшує рівень вихлопу шкідливих газів.

Фото – Suzuki, Renault

Напишіть відгук

Scroll to top