Mercedes-Benz поліпшив дизельний кросовер GLE: 3 фактора


Німецький автовиробник оснастив дизельні кросовери GLE 300 d 4MATIC і GLE 300d 4MATIC Coupé стартер-генератором другого покоління, поліпшив нейтралізацію вихлопних газів. Дизельний кросовер GLE також отримав вдосконалену систему повного приводу.

Mercedes-Benz модернізував кросовери GLE 300 d 4MATIC та GLE 300d 4MATIC Coupé. Йдеться, перш за все, про паливну ефективність. Зокрема, сучасний чотирициліндровий дизельний двигун OM 654 M потужністю 272 к.с. і максимальним обертовим моментом у 550 Нм отримав вбудований стартер-генератор другого покоління.

Повідомляється, що м’яко-гібридна технологія дозволила забезпечити паливну витрату на рівні 6,3 – 5,8 літра на 100 кілометрів при змішаному режимі руху. Емісія CO2 лежить в межах 166-152 г / кг.

Фактор 1: стартер-генератор ISG нового покоління

Поточний двигун OM 654 M оснащено вбудованим стартер-генератором (ISG) другого покоління. ISG включає 48-вольтову електричну систему. Він дозволяє значно економити паливо при плануванні, наддуві або рекуперації.

Для довідки:

Планування – це енергоефективний режим руху, який досягається за рахунок вимкнення двигуна внутрішнього згоряння під час руху автомобіля з метою економії палива. Планування відрізняється від звичайного руху по інерції тим, що мотор не працює. До речі, такий режим був заборонений в деяких країнах.

Крім того, ISG запускає двигун дуже швидко і комфортно так, що функція старт-стоп практично непомітна. Те ж саме стосується переходу від планування з вимкненим двигуном до звичайного руху з працюючим мотором. У компанії стверджують, що такий перехід відбувається виключно плавно.

Фактор 2: каталітичний нейтралізатор NOx

Чотирициліндровий дизель також вдосконалений з точки зору нейтралізації вихлопних газів. Каталітичний нейтралізатор NOx накопичує оксиди азоту, особливо в умовах холодного запуску. Згодом вони можуть бути відновлені в каталітичному нейтралізаторі SCR при прогрітому двигуні.

Дизельний фільтр сажі DPF зі спеціальним покриттям знижує викиди твердих частинок. Два активних каталітичних нейтралізатора SCR (селективне каталітичне відновлення) з окремо дозованим уприскуванням AdBlue забезпечують ефективне відновлення оксидів азоту у всіх робочих діапазонах.

Фактор 3: поліпшений повний привід 4MATIC

Також був поліпшений повний привід: раніше дизельний кросовер GLE з чотирициліндровим двигуном мав роздавальну коробку, яка передавала крутний момент на вісі у фіксованому співвідношенні 50:50 відсотків. Удосконалена роздавальна коробка на оновлених GLE 300 d 4MATIC і GLE 300 d 4MATIC Coupé оснащена багатодисковою муфтою з електронним управлінням. Це дозволяє змінювати передачу обертового моменту між колесами за потреби у диапазоні від 0 до 100 відсотків .

Крім того, роздавальна коробка з функцією Torque on Demand дозволяє підвищити безпеку водіння і маневреність на дорозі, особливо на поворотах. Це досягається за рахунок особливого впливу на момент рискання (рух автомобіля відносно вертикальної осі).

Початок продажів, ціни

Оновлені Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC та Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC Coupé, як повідомляє Daimler AG, вже можна замовити в Європі. Кросовери будуть доступні з листопада. Ціни на GLE 300 d 4MATIC починаються від 75 053 євро. GLE 300 d 4MATIC Coupé в стандартній комплектації обійдеться від 79 182 євро.

Джерело: Daimler AG



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.