Німецький автовиробник оснастив дизельні кросовери GLE 300 d 4MATIC і GLE 300d 4MATIC Coupé стартер-генератором другого покоління, поліпшив нейтралізацію вихлопних газів. Дизельний кросовер GLE також отримав вдосконалену систему повного приводу.
Mercedes-Benz модернізував кросовери GLE 300 d 4MATIC та GLE 300d 4MATIC Coupé. Йдеться, перш за все, про паливну ефективність. Зокрема, сучасний чотирициліндровий дизельний двигун OM 654 M потужністю 272 к.с. і максимальним обертовим моментом у 550 Нм отримав вбудований стартер-генератор другого покоління.
Повідомляється, що м’яко-гібридна технологія дозволила забезпечити паливну витрату на рівні 6,3 – 5,8 літра на 100 кілометрів при змішаному режимі руху. Емісія CO2 лежить в межах 166-152 г / кг.
Фактор 1: стартер-генератор ISG нового покоління
Поточний двигун OM 654 M оснащено вбудованим стартер-генератором (ISG) другого покоління. ISG включає 48-вольтову електричну систему. Він дозволяє значно економити паливо при плануванні, наддуві або рекуперації.
Для довідки:
Планування – це енергоефективний режим руху, який досягається за рахунок вимкнення двигуна внутрішнього згоряння під час руху автомобіля з метою економії палива. Планування відрізняється від звичайного руху по інерції тим, що мотор не працює. До речі, такий режим був заборонений в деяких країнах.
Крім того, ISG запускає двигун дуже швидко і комфортно так, що функція старт-стоп практично непомітна. Те ж саме стосується переходу від планування з вимкненим двигуном до звичайного руху з працюючим мотором. У компанії стверджують, що такий перехід відбувається виключно плавно.
Фактор 2: каталітичний нейтралізатор NOx
Чотирициліндровий дизель також вдосконалений з точки зору нейтралізації вихлопних газів. Каталітичний нейтралізатор NOx накопичує оксиди азоту, особливо в умовах холодного запуску. Згодом вони можуть бути відновлені в каталітичному нейтралізаторі SCR при прогрітому двигуні.
Дизельний фільтр сажі DPF зі спеціальним покриттям знижує викиди твердих частинок. Два активних каталітичних нейтралізатора SCR (селективне каталітичне відновлення) з окремо дозованим уприскуванням AdBlue забезпечують ефективне відновлення оксидів азоту у всіх робочих діапазонах.
Фактор 3: поліпшений повний привід 4MATIC
Також був поліпшений повний привід: раніше дизельний кросовер GLE з чотирициліндровим двигуном мав роздавальну коробку, яка передавала крутний момент на вісі у фіксованому співвідношенні 50:50 відсотків. Удосконалена роздавальна коробка на оновлених GLE 300 d 4MATIC і GLE 300 d 4MATIC Coupé оснащена багатодисковою муфтою з електронним управлінням. Це дозволяє змінювати передачу обертового моменту між колесами за потреби у диапазоні від 0 до 100 відсотків .
Крім того, роздавальна коробка з функцією Torque on Demand дозволяє підвищити безпеку водіння і маневреність на дорозі, особливо на поворотах. Це досягається за рахунок особливого впливу на момент рискання (рух автомобіля відносно вертикальної осі).
Початок продажів, ціни
Оновлені Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC та Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC Coupé, як повідомляє Daimler AG, вже можна замовити в Європі. Кросовери будуть доступні з листопада. Ціни на GLE 300 d 4MATIC починаються від 75 053 євро. GLE 300 d 4MATIC Coupé в стандартній комплектації обійдеться від 79 182 євро.
Джерело: Daimler AG