Квітневі продажі Audi впали на всіх ринках: клієнти чекають новинок

Обсяг продажів компанії Audi за підсумками квітня 2019 року знизився майже на 13%. Скорочення реалізації спостерігається і за результатами перших чотирьох місяців поточного року. У автовиробника вважають, що ситуація нормалізується з виходом на глобальний ринок нових Audi Q3 і Audi A3.

За минулий місяць Audi поставила своїм покупцям трохи більше 140 тисяч автомобілів, що на 12,8% менше, ніж в квітні 2018 року. Обсяги продажів з початку 2019 року також ще менше торішніх: 588 проти 625 тисяч автомобілів. Падіння попиту на Audi відзначається практично у всіх регіонах.

У США в квітні Audi продала 15 тисяч автомобілів (-21,4%). Тут також чекають новий Audi Q3, та й сам ринок преміум-класу просів. Втім, клієнти розсмакували Audi A7, який на Нью-Йоркському автосалоні цього року отримав титул World Luxury Car 2019, посунувши з п’єдесталу Audi A8.

Квітневі продажі Audi знизилися і в Китаї. Тут обсяг реалізації склав понад 46 тисяч одиниць (-11,5%). Як і в США, в КНР поки не продається Audi Q3. Кросовер тільки-тільки представили на виставці в Шанхаї.

У Європі попит на Audi також знизився на 7,8%. У квітні власниками автомобілів бренду стали більше 72 тисяч чоловік.

Мартін Сандер (Martin Sander), віце-президент з маркетингу та продажу AUDI AG, визнає, що оновлення асортименту продукції марки вимагає серйозних зусиль.

Втім, європейський успіх кросовера Audi Q3 другого покоління (на фото) вселяє оптимізм. Не за горами, нагадаємо, прем’єра оновленої Audi A4, а також досконалого нової Audi A3 Sportback.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *