Успішний продаж Hyundai Ioniq 5 у Європі у вересні не став несподіванкою. Попит на електричний кросовер стабільно-високий, а ціни цілком можна порівняти з конкурентами.
Новий кросовер Hyundai Ioniq 5 дуже впевнено стартував на європейському ринку. Тільки минулого місяця продажі Ioniq 5 склали 3633 автомобіля. Для порівняння, надпопулярний колись електрокар Nissan LEAF у вересні в Європі придбали 3188 чоловік.
З початку року, за даними JATO Dynamics, обсяг реалізації Hyundai Ioniq 5 у Європі перевищив 9 тисяч кросоверів. Всі ці цифри говорять про вельми перспективний початок електричного SUV на європейському континенті.
Великої несподіванки у цьому успіху немає. Високий попит на електричні кросовери Hyundai можна було передбачити ще на початку цього року. Тоді в європейському офісі марки повідомили, що з моменту відкриття 23 лютого книг замовлень на Ioniq 5 компанія зареєструвала рекордні 236 тисяч запитів щодо моделі. Це можна порівняти з інтересом до Tucson нового покоління, коли той дебютував 2020 року.
Більше того, всі 3 тисячі кросоверів Ioniq 5 з пілотної партії Project 45 були заброньовані протягом 24 годин, причому охочих було втричі більше. Проте все це було у лютому і ще до старту масового продажу.
Зрозуміло, що сьогодні говорити про довгострокові перспективи Hyundai Ioniq 5 у Європі передчасно. Разом з тим має місце реально високий і стабільний інтерес споживачів.
Ціни та конкуренти Hyundai Ioniq 5 в Європі
У Німеччині Hyundai Ioniq 5 коштує від 41 900 євро, у Франції – від 41 100 євро. Головні конкуренти, а це Volkswagen ID.4 та Skoda Enyaq iV, продаються помітно дешевше – від 37 415 та від 33 800 євро відповідно (ціни для ФРН). Але така різниця має доволі просте пояснення.
Ioniq 5 для Європи вже в початковій комплектації оснащений батареєю ємністю 72,6 кВт-год. Той самий ID.4 з аккумулятором 77 кВт-год обійдеться вже в 44 915 євро. Згадана вище версія вартістю 37 415 євро має менш потужну батарею у 52 кВт-год.
Що стосується Skoda Enyaq iV, то й тут ситуація подібна. Версія Enyaq iV 50 з батареєю 52 кВт-год обійдеться від 33 800 євро. Однак ціна Enyaq iV 80 з акумулятором 77 кВт-год стартує вже від 44 570 євро.
Простіше кажучи, Hyundai Ioniq 5 можна порівняти за ціною з конкурентами, але в нього в Європі немає “бюджетної” версії. Поки немає…
Разом з тим, об’єктивно кажучи, електромобілі залишаються дорогими і, головним чином, через акумуляторні батареї.
Варто також додати, що з точки зору безпеки Ioniq 5 показав себе чудово, заробивши максимальні “5 зірок” на останніх краш-тестах Euro NCAP.
Hyundai Ioniq 5 в Україні
Так, Hyundai Ioniq 5 у нас офіційно продається на відміну від Volkswagen ID.4 та Skoda Enyaq iV. Взагалі кажучи, Hyundai – один з лідеров в Україні за пропозиціями електричних та електрифікованих автівок.
Що стосується, Ioniq 5. Базова ціна кросовера на українському авторинку зі стандартною батареєю у 58 кВт-год, переднім приводом та двигуном потужністю 170 к.с. становить 1 мільйон 240 тисяч гривень. Зверніть увагу: Hyundai Ioniq 5 в Україні вже сьогодні доступний з меншою АКБ.
Покупцям також пропонуються варіанти з повним приводом та більш потужними силовими установками у 217, 233 та 305 к.с. Звісно, у дилерів є варіант Ioniq 5 з підсиленою батареєю у 73 кВт-год. Найдорожчий кросовер обійдеться у 1 675 200 гривень. Для порівняння: BMW X3 xDrive30d коштує сьогодні в автосалоні від 1 612 760 гривень.
Вердикт
Підсумовуючи, можна зробити 3 основні висновки:
- У Hyundai Ioniq 5 у Європі великі перспективи.
- Європейці пересідають на електрокари.
- Вартість електромобілів залишається високою.