Hyundai Ioniq 5 у Європі: старт дуже перспективний


Успішний продаж Hyundai Ioniq 5 у Європі у вересні не став несподіванкою. Попит на електричний кросовер стабільно-високий, а ціни цілком можна порівняти з конкурентами.

Новий кросовер Hyundai Ioniq 5 дуже впевнено стартував на європейському ринку. Тільки минулого місяця продажі Ioniq 5 склали 3633 автомобіля. Для порівняння, надпопулярний колись електрокар Nissan LEAF у вересні в Європі придбали 3188 чоловік.

З початку року, за даними JATO Dynamics, обсяг реалізації Hyundai Ioniq 5 у Європі перевищив 9 тисяч кросоверів. Всі ці цифри говорять про вельми перспективний початок електричного SUV на європейському континенті.

Великої несподіванки у цьому успіху немає. Високий попит на електричні кросовери Hyundai можна було передбачити ще на початку цього року. Тоді в європейському офісі марки повідомили, що з моменту відкриття 23 лютого книг замовлень на Ioniq 5 компанія зареєструвала рекордні 236 тисяч запитів щодо моделі. Це можна порівняти з інтересом до Tucson нового покоління, коли той дебютував 2020 року.

Більше того, всі 3 тисячі кросоверів Ioniq 5 з пілотної партії Project 45 були заброньовані протягом 24 годин, причому охочих було втричі більше. Проте все це було у лютому і ще до старту масового продажу.

Зрозуміло, що сьогодні говорити про довгострокові перспективи Hyundai Ioniq 5 у Європі передчасно. Разом з тим має місце реально високий і стабільний інтерес споживачів.

Ціни та конкуренти Hyundai Ioniq 5 в Європі

У Німеччині Hyundai Ioniq 5 коштує від 41 900 євро, у Франції – від 41 100 євро. Головні конкуренти, а це Volkswagen ID.4 та Skoda Enyaq iV, продаються помітно дешевше – від 37 415 та від 33 800 євро відповідно (ціни для ФРН). Але така різниця має доволі просте пояснення.

Ioniq 5 для Європи вже в початковій комплектації оснащений батареєю ємністю 72,6 кВт-год. Той самий ID.4 з аккумулятором 77 кВт-год обійдеться вже в 44 915 євро. Згадана вище версія вартістю 37 415 євро має менш потужну батарею у 52 кВт-год.

Що стосується Skoda Enyaq iV, то й тут ситуація подібна. Версія Enyaq iV 50 з батареєю 52 кВт-год обійдеться від 33 800 євро. Однак ціна Enyaq iV 80 з акумулятором 77 кВт-год стартує вже від 44 570 євро.

Простіше кажучи, Hyundai Ioniq 5 можна порівняти за ціною з конкурентами, але в нього в Європі немає “бюджетної” версії. Поки немає…

Разом з тим, об’єктивно кажучи, електромобілі залишаються дорогими і, головним чином, через акумуляторні батареї.

Варто також додати, що з точки зору безпеки Ioniq 5 показав себе чудово, заробивши максимальні “5 зірок” на останніх краш-тестах Euro NCAP.

Hyundai Ioniq 5 в Україні

Так, Hyundai Ioniq 5 у нас офіційно продається на відміну від Volkswagen ID.4 та Skoda Enyaq iV. Взагалі кажучи, Hyundai – один з лідеров в Україні за пропозиціями електричних та електрифікованих автівок.

Що стосується, Ioniq 5. Базова ціна кросовера на українському авторинку зі стандартною батареєю у 58 кВт-год, переднім приводом та двигуном потужністю 170 к.с. становить 1 мільйон 240 тисяч гривень. Зверніть увагу: Hyundai Ioniq 5 в Україні вже сьогодні доступний з меншою АКБ.

Покупцям також пропонуються варіанти з повним приводом та більш потужними силовими установками у 217, 233 та 305 к.с. Звісно, у дилерів є варіант Ioniq 5 з підсиленою батареєю у 73 кВт-год. Найдорожчий кросовер обійдеться у 1 675 200 гривень. Для порівняння: BMW X3 xDrive30d коштує сьогодні в автосалоні від 1 612 760 гривень.

Вердикт

Підсумовуючи, можна зробити 3 основні висновки:

  1. У Hyundai Ioniq 5 у Європі великі перспективи.
  2. Європейці пересідають на електрокари.
  3. Вартість електромобілів залишається високою.


Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.