Зелений автосвіт

Honda розповіла як працює силова установка кроссовера CR-V Hybrid

Honda CR-V Hybrid стала одним з головних дебютів японського бренду за минулий рік. Потужна силова установка кросовера – одна з його родзинок.

Мабуть, не всі знають, что саме компанія Honda в 1999 році однією з перших серед автовиробників, яка вивела на європейський ринок моделі з гібридною силовою установкою. Останньою розробкою компанії у сфері електрифікації стала технологія i-MMD. Саме цей інноваційний привід отримав популярний кросовер.

До складу силової установки входить турбований агрегат 2.0 i-VTEC потужністю 145 к.с., два електромотора та літій-іонна батарея. Генерування електроенергії для батареї відбувається від бензинового двигуна або при рекуперації. Тобто CR-V Hybrid не можна заряджати від зовнішньої електромережі. Honda вважає це перевагою.

У автовиробника наголошують, що під час руху технологія Intelligent Multi-Mode Drive автоматично перемикає між електричним, гібридним режимами та режим руху з приводом від бензинового двигуна.

Режим Electric Drive

В повністю електричному режимі кросовер їде на одному електродвигуні: безшумно і без шкідливих викидів. Цей режим використовується під час прискорення в момент рушання з місця або під час руху на низькій швидкості. У режимі Electric Drive запас ходу кросовера становить лише 2 кілометра.

Тобто електромотор в CR-V Hybrid лише додає обертового моменту та дозволяє економити бензин. Рівень заряду акумуляторної батареї підтримується завдяки використанню надлишкової енергії двигуна, а також за допомогою рекуперації енергії гальмування.

Зазвичай автомобіль починає рух у режимі Electric Drive. Бензиновий i-VTEC активується пізніше — залежно від навантаження та обставин.

Honda CR-V Hybrid image

Режим Hybrid Drive

У режимі Hybrid Drive бензиновий двигун та електромотори працюють разом. i-VTEC приводить у рух електродвигун-генератор, який, в свою чергу, живить енергією тяговий привідний електродвигун.

Звичайні двигуни реагують на натискання педалі акселератора з певною незначною затримкою. Перевага технології i-MMD полягає в тому, що електродвигун забезпечує плавне та миттєве прискорення без будь-яких затримок.

Honda CR-V Hybrid image

Режим Engine Drive

Режим руху з приводом від двигуна внутрішнього згорання передбачає використання тільки бензинового двигуна. Це доречно під час тривалого руху на високій швидкості.

Система i-MMD автоматично обирає оптимальний режим руху. Інформація про рівень заряду акумуляторної батареї та покажчик залишку пального постійно доступна на моніторі центральної консолі.

9.0
Honda CR-V Hybrid дорожча на 3-4 тисячі доларів від звичайної бензинової версії. Наскільки реальною є економія пального, це наразі відкрите питання. Втім, розгінної динаміки електричні двигуни дійсно додадуть.

Плюси

  • Значна паливна економічність
  • Низький рівень шкідливих викидів
  • Відсутність потреби в підключенні до електромережі
  • Миттєве прискорення
  • Безшумний електричний режим
  • Легке водіння у будь-якій ситуації

Мінуси

  • Велика ціна
  • Збільшена маса
  • Необхідність сервіса та заміни батареї
  • Мізерний запас автономності на електротязі

Залишити коментар

Scroll to top