Ford придумав, як замовляти товари та послуги, не виходячи з автомобіля


Ford придумав, як замовляти товари та послуги, не виходячи з автомобіля

Ford подав патент на нову систему замовлення товарів і послуг.

У червні був опублікований ще один патент Ford, на цей раз для інтегрованої системи замовлення товарів і послуг. За даними Ford Authority, ідея полягає в тому, щоб дати можливість водію та пасажирам автомобіля марки робити замовлення прямо з салону і отримувати його безпосередньо у салон авто.

Цей патент — ще один крок до того, щоб люди відчували себе майже як вдома, сидячи в автомобілі. Перебуваючи у своїх транспортних засобах, власники зможуть вільно замовляти, оплачувати та отримувати різні види товарів, у тому числі їжу в ресторанах, продукти з магазинів  та супермаркетів, або послуги, наприклад, дистанційну мийку.

Компанія вже запатентувала низку автомобільних продуктів для зручностей, таких як Pet Mode (режим «Домашня тварина») або Valet Mode (режим «Особистий супутник»), або цифровий персональній помічник з можливістю особистих налаштувань.

Є популярний додаток FordPass, який пропонує доступ до безкоштовних віддалених функцій, таких як блокування/розблокування, запланований старт, старт/стоп, перевірка стану автомобіля та визначення його місцезнаходження.

Інтегрована система замовлення товарів і послуг, коли і якщо вона буде застосована на практиці, стане додатковим «ласком» до набору корисних і приємних функцій, до яких вже мають доступ власники автомобілів Ford.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.