Архіви

Ford пояснив, як в новій Fiesta ST працює спурт-система

Ford продовжує нахвалювати нове покоління свого хот-хетча Fiesta ST і, взагалі кажучи, є за що. Одним із приводів стала система швидкого старту Launch Control, розроблена, як пояснює автовиробник, для спурту на гоночних трасах.

Launch Control активується на рульовому пульті керування. Якщо водій утримує дросельну заслінку в повністю відкритому положенні, система підвищує частоту обертання двигуна і тримає її на максимально можливому значенні.

Після повного відпускання педалі зчеплення приходить в дію алгоритм різкого зрушення з місця, а саме: активується система контролю курсової стійкості, АБС, система векторизації крутного моменту і система компенсації силового підрулення. Таким чином, електроніка розподіляє потужність та крутний момент в потрібних пропорціях.

В останньому прес-релізі, присвяченому 2018 Ford Fiesta ST, автовиробник також згадав новий селектор режимів керування Drive Mode (Normal, Sport, Track), електронну систему контролю курсової стійкості з трьома ступенями втручання, поворотний кулак ексклюзивної конструкції, унікальні налаштування електромеханічного підсилювача рульового керування, гальмівну систему з передніми вентильованими дисками, унікальні пружини векторизації зусилля.

Втім, головною родзинкою нової Fiesta ST, нам здається, є все-таки 3-циліндровий двигун. З цього 1,5-літрового турбованого мотора примудряються знімати до 200 к.с., плюс є система автоматичної деактивації одного циліндра при невисоких навантаженнях.

Напишіть відгук

Scroll to top