Ford Maverick Hybrid виявився №1 за витратою пального


Агентство з охорони навколишнього середовища США (EPA) оцінило паливну ефективність Ford Maverick Hybrid. Результат 42 милі на галон або 5,6 літра на 100 кілометрів робить цей автомобіль кращим гібридним пікапом в Північній Америці з точки зору економічності.

Новий Ford Maverick Hybrid 2022 року одержав офіційний рейтинг від EPA, і він вражає: 42 милі на галон по місту, 33 – по шосе і 37 миль – при змішаному трафіку. У перерахунку на літри це приблизно 5,6, 7,1 і 6,4 літра на 100 кілометрів відповідно.

Такі цифри дозволяють Ford стверджувати, що тепер Maverick офіційно є найекономічнішим гібридним пікапом на ринках США і Канади. Можливо, й не тільки тут.

Минулого місяця перші покупці отримали звичайну негібридну версію з 2,0-літровим двигуном EcoBoost. Що стосується гібридного Maverick, то його виробництво повинне розпочатися у грудні, а перші автомобілі надійдуть до своїх власників з січня 2022 року.

Ford очікує, що Maverick Hybrid 2022 року буде повністю зарезервований до початку листопада. Як тільки книги замовлень на пікап буде заповнено, компанія закриє резервування, щоб відкрити його знову наступного літа. Ось так це працює в США.

За оцінками EPA, перший гібрид Maverick має запас ходу більше 500 миль – це більше 800 кілометрів. Його силова установка останнього покоління складається з нового 2,5-літрового гібридного двигуна з циклом Аткінсона і безступінчастої трансмісії з електронним управлінням.

Компактний акумулятор розміщується під сидіннями другого ряду і не займає вантажний простір.

Цікаво, що гібридний Ford Maverick на даний момент може бути тільки з переднім приводом. Пікап зі звичайним бензиновим двигуном можна замовити як з переднім, так і з повним приводом.

Додамо, що початкова ціна Ford Maverick в США становить 20 тисяч доларів. Базовою є саме гібридна версія. Всі комплектації стандартно постачаються зі згаданим вище 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном і невеликим електромотором. Загальна потужність силової установки – 191 к.с.

Потужність двигуна EcoBoost на негібридній версії сягає 250 к.с. і тут замість варіатора використовується класична 8-ступінчаста коробка-автомат.

Джерело: Ford



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.