Ford Навколо світу

Ford довів, що освітлення в салоні авто може економити електроенергію

Компанія Ford розробила концепт нового електричного 10-місцевого мікроавтобуса Transit Smart Energy, в якому інтер’єрне освітлення дозволяє пасажирам відчувати себе тепліше або прохолодніше.

Кольори впливають на настрій та стан людини. Червоне світло у салоні авто допомагає зігрітися, а синє сприяє охолодженню. Обидва заощаджують електроенергію системи кондиціювання.

Заощаджена енергія може бути використана для подолання електромобілем більшої відстані на одному заряді батареї.

Дослідження, проведене в американській Національній лабораторії з відновлюваної енергії, доводить, що коли у електричному транспортному засобі працює клімат-контроль, дальність ходу зменшується на 50% .

Транспортні засоби з досить великими кабінами, такі як мікроавтобуси або фургони, потребують більше енергії для підтримки температури всередині.

З метою збільшення діапазону ходу, Ford експериментує з кольорами, намагаючись вибрати оптимальні для певної ситуації водіння.

Ford Transit Smart Energy Concept

Прототипи були протестовані в Центрі екологічних випробувань компанії в Кельні, Німеччина. Водій контролював температурний стан усіх пасажирських сидінь із екрана центральної консолі.

Пасажирів у симульованих температурних умовах (від 0 °C до +30 °C) просили визначити їх персональний рівень комфорту (занадто жарко або занадто холодно).

В результаті було доведено, що навколишнє освітлення знижує енергоспоживання кліматичної системи на 3,3% для охолодження та на 2,5% для нагрівання.

Для оптимізації використання електричної енергії та зменшення втрат тепла, Ford Transit Smart Energy Concept отримав багато нововведень, включаючи:

  • Шість сонячних батарей, встановлених на даху, які заряджають 12-вольтовий акумулятор для живлення обігріву сидінь, освітлення кабіни та бортових електричних систем
  • Інноваційна система рекуперації тепла, яка використовує відпрацьоване тепло з компонентів приводу, зовнішнього та внутрішнього повітря для збільшення діапазону руху на 20%
  • Вентильовані склопакети та утеплена задня підлога та дах
  • Розсувні двері, що розкриваються наполовину. Коли воні відкриті, нагрівання, кондиціонування та вентиляція автоматично відключаються
  • Полікарбонатний роздільник між пасажирськими дверима та зоною відпочинку, що ще більше зменшує втрати тепла під час входу та виходу пасажирів та захищає їх від зовнішніх елементів
  • Панелі з підігрівом та пасажирські сидіння з підігрівом, що контролюється самим пасажиром

У майбутньому з’являться версії, які дозволять водію контролювати обігрів та охолодження окремих сидінь та деактивувати незайняті сидіння.

Повністю електричний Ford Transit для Європи вийде на ринок у 2021 році. А поки він проходить дорожні випробування.

Джерело: Ford of Europe

Залишити коментар

Scroll to top