Оновлений 2021 Volkswagen Tiguan

Журналісти порівняли Volkswagen Tiguan та Volkswagen ID.4

Журналісти видання Carbuyer зробили цікаве дослідження-порівняння популярного кросовера Volkswagen Tiguan з абсолютно новою моделлю – повністю електричним Volkswagen ID.4.

Tiguan створений на одній платформі з Volkswagen Golf та у порівнянні з деякими конкурентами зовні завжди був дещо консервативним. ID.4, напроти, є абсолютно новим продуктом. Його дизайнери додали у стилістику електричного кросовера багато свіжих акцентів, зокрема плаваючий дах. До того ж закрита решітка радіатора підкреслює його електричний силовий агрегат з нульовим рівнем викидів.

2021 Volkswagen ID.4 фото
2021 Volkswagen ID.4

Те саме можна сказати щодо інтер’єру. Салон Tiguan, звісно, чудовий, проте він точно не є останнім словом в сучасному дизайні. Ситуацію не виплавляє навіть розумний цифровий прилад на автівках дорогих специфікацій.

Втім, ID.4 вже в стандарті має набагато мінімалістичніший та сучасніший вигляд. Цифрові циферблати та сенсорний екран розташовані на верхній панелі приладів. Більше місця звільняється завдяки встановленню селектора передач за кермом. Разом з тим, відсутність фізичних кнопок може ускладнити керування для певної категорії водіїв.

2021 Volkswagen Tiguan - Interior2021 Volkswagen ID.4 1st Edition - салон фото
Volkswagen Tiguan та Volkswagen ID.4

Практичність

З першого погляду Tiguan практичніший за свого електричного візаві. Справа не тільки у 615-літровому багажнику, а й у можливості для буксирування. Якщо Tiguan здатний тягнути причеп загальною вагою до 2500 кг, то для ID.4 цей показник становить 750 кг.

Проте, Volkswagen ID.4 на 75 мм довший за Tiguan. Крім того, за рахунок компактності електричного мотора та відсутності тунелю передачі місця в салоні у новинки відчутно більше.

Volkswagen ID.4 салон фото
Задні пасажири Volkswagen ID.4 залишаться задоволеними

Економічність

Лінійка Tiguan містить кілька різних двигунів. Бензинові та дизельні агрегати у залежності від мотори витрачають від 5,3 до 6,4 літра на сотню. Плагін-гібридна версія, представлена для останньої версії, взагалі може проїхати до 50 кілометрів на одній електротязі.

Ефективність в електромобілях вимірюється трохи інакше. До уваги береться максимальна дальність поїздки на одному заряді батареї. Отже, ID.4 може бути оснащений двома за ємністю батареями. Менш потужний акумулятор забезпечує автономність до 340 км, більш потужний – до 520 км.

Щодо розгінної динаміки, то ID.4 повільніший, але маючи дуже низьке розташування важких батарей, він більш комфортний для керування.

Вартість

Базова специфікація Tiguan обійдеться приблизно у еквівалент 35 тисяч доларів США. Початковий ID.4 коштує майже 48 тисяч. Разом з тим, вважають фахівці, цю різницю з часом компенсують більш низькі експлуатаційні витрати.

Джерело: Carbuyer

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *