Електромобілі перестали бути екзотикою років десять тому. Ба більше, сучасні тренди наочно демонструють, що легкові автівки з двигунами внутрішнього згоряння приречені, як касетні магнітофони. Це питання лише часу.
Звісно, автовиробники не мають права ігнорувати перспективи та майбутнє, тому більшість з них розробляють власні моделі з електричним приводом або навіть лінійки електрокарів. Наочним прикладом є BMW.
Портфоліо баварської автокомпанії сьогодні містить 6 чистих електрокарів: від імпозантного ветерана i3, який не випускається з літа 2022 року, до новітнього iX1, який додав електричну пропозицію до звичайного X1. Кількість плагін-гібридних пропозицій майже вдвічі більша.

Тобто один з найбільших автовиробників у світі приділяє значну увагу, витрачає величезні кошти на розробку та запуск у серійне виробництво цілого асортименту електричних та електрифікованих моделей.
Чому це має бути цікаво? Тому, що за електрокарами – майбутнє. Тому, що харизма самого бренду BMW привертає увагу до всього, що вони роблять. Тому, що існує питання: наскільки успішною у ринковому відношенні може бути електрифікація драйву.
Отже, продажі “зелених” BMW. Найбільш популярним наразі лишається BMW i3. За півроку електричний компактвен придбали більше 12 тисяч покупців, але, повторимось, що компанія зняла модель з виробництва, прямого наступника в неї не буде, а фокус зміститься на сучасні проекти.

Споживчий інтерес до останніх електричних BMW чудово демонструють результати продажів. Новітній кросовер iX лише нещодавна з’явився у продажу, а вже зацікавив майже 10 тисяч європейців. Ненабагато відстає ще одна новинка – седан i4.

Варто зазначити, що BMW iX та BMW i4 створювалися як електромобілі з чистого аркуша паперу. Втім, компанія також пропонує повністю електричні версії вже існуючих моделей. Мова йде про BMW iX3 та згаданий вище BMW iX1.

Останній тільки представили, а от iX3 продаєтся вже третій рік і має показник реалізації не набагато менший за iX, тобто ринок добре його сприймає. Звісно, якщо базою є популярний BMW X3, то і на його електричну версію люди звертатимуть увагу.

Така сама ситуація і з BMW iX1. Тут взагалі великі перспективи. Вийшов BMW X1 третьої генерації, а X1, підкреслимо, є самим популярним кросовером марки. Принаймні, у Європі. До того ж зовні iX1 виглядає практично так само, як і звичайний X1, тож не відлякає своєю футуристичною зовнішністю цінувальників традиційного дизайну BMW.

Аналогічний підхід автовиробник застосував щодо нової 7-Series. Седан у наступній своїй генерації має версії як з двигунами внутрішнього згоряння, так і повністю електричний варіант i7.

І, нарешті, концепти. На офіційному сайті BMW у ФРН згадуються три прототипи: Vision M NEXT, XM та i Vision Circular. Всі вони демонструють бачення бренду на майбутній дизайн та технології, і всі вони електрифіковані.



Свій курс BMW окреслила, таким чином, доволі чітко.