Попит на автомобілі Tesla зростає, але ніша марки в Америці стає дедалі меншою.
Загальна частка Tesla на ринку електромобілів у США скорочується, повідомляє Green Car Reports, посилаючись на звіт Experian Automotive Market Trends Review: Q2 2021 report.
Частка автовиробника на загальному ринку електромобілів у США у другому кварталі 2021 року трохи перевищила 66 відсотків. Роком раніше цей показник сягав 80 пунктів.
Як виявилося, справа не в падінні споживчого інтересу до автомобілів Tesla. Навпаки, із запуском Model Y продаж бренду в США тільки зріс. Водночас в Америці зростає ринок електромобілів.
У звіті Experian йдеться, що з січня до червня 2021 року електромобілі склали 2,4% від усіх реєстрацій нових транспортних засобів. Для США це дійсно небагато. Проте продаж електрокарів зріс на 117,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Причому більша частина цього зростання була забезпечена іншими автовиробниками, а саме Audi, Chevrolet, Ford та Nissan.
Електрокари в США
Вочевидь, ринкова частка Tesla на американському EV-ринку знижуватиметься і далі. Відразу кілька великих гравців запускають або вже запустили у США свої нові електричні кросовери: Toyota bZ4X, Volkswagen ID.4, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Mazda MX-30. Сьогодні представлено Subaru Solterra.
Великі семимісні e-SUV планують Volkswagen та Kia. Преміальні електрокари пропонують Mercedes-Benz, Audi, BMW. Ford та Chevrolet готують електричні пікапи. Простіше кажучи, Tesla незабаром перестане бути «власником контрольного пакету акцій».
Додамо, що з січня по жовтень 2021 року в США було продано близько 2700 Tesla Model S або майже втричі менше, ніж за аналогічний період минулого року. Однією з причин зниження популярності седана став високий попит більш дешеві Model 3 і Model Y.