Архіви

Експерти висловили думку про кросовер Toyota C-HR

Кросовер Toyota C-HR називають однією з найперспективніших новинок автовиробника. Модель вже прекрасно продається в Японії і доступна на авторинках Європи. Експерти вже змогли скласти досить об’єктивну думку про машину. Зокрема, журналісти американського видання AUTOWEEK поділилися своїми враженнями.
2017 Toyota C-HR

2017 Toyota C-HR

C-HR побудований на платформі TNGA. На ній же розроблений новий Prius.

У Європі кросовер продається з 1,2-літровим турбованим двигуном потужністю 116 к.с. і з 122-сильною гібридною силовою установкою. Перший може компонуватись з 6-швидкісною «механікою» або з коробкою-автоматом Multidrive S. Одна з доступних версій є повнопривідна. Гібридний варіант оснащений варіатором і тільки передньопривідний.

Toyota називає C-HR «кросовером», але це кросовер в маркетингу. А взагалі кажучи, C-HR означає Coupe High Rider (з англійської це щось на зразок «високого купе»). До того ж дорожній просвіт в 150 мм – це ніяк не позашляховий показник.

Toyota позиціонує C-HR як стильний міський кросовер, який коштує відносно недорого і непогано оснащений.

2017 Toyota C-HR - салон

2017 Toyota C-HR – салон

Щодо ціни, то тут все дійсно відносно. У Німеччині, наприклад, бензинова Toyota C-HR коштує 22 тисяч євро, гібридна – від 28 тисяч.

Оснащення найсучасніше: автоматичне гальмування перед перешкодою, виявлення пішохода і оповіщення про виїзд за лінію за допомогою рульового управління, досить пристойний динамічний круїз-контроль і т.д.

Тойота C-HR має довжину 4 348 мм – кросовер менш RAV4. Однак в передній частині внутрішнього простору досить і досить зручно. У комплектацію входить 7-дюймовий мультимедійний екран, 4,2-дюймовий інформаційний дисплей, один (на жаль!) порт USB.

2017 Toyota C-HR

2017 Toyota C-HR

На задніх сидіннях, однак, тісно, м’яко кажучи. Але це ще не все. Задні вікна маленькі. Дітям тут буде явно некомфортно. Відчуття, як у підводному човні.

Архітектура TNGA була налаштована на Нюрбургринзі в Німеччині – і це видно. Незважаючи на зовнішність (і той факт, що Toyota називає його кросовером), C-HR по управлінню, скоріш хетчбек.

Рульове управління досить гостре, навіть трохи гостріше, ніж хотілося б. Однак, C-HR в цілому досить приємний для водіння. Правда, чекати від нього динаміки справжнього купе не варто.

Фото – Toyota

Напишіть відгук

Scroll to top