Skoda Навколо світу

Дизайнери Skoda демонструють мистецтво камуфляжу тестових мулів

Нанесення готової камуфляжній плівки на тестовий автомобіль відбувається вручну і займає кілька годин

Навіщо потрібен камуфляж на тестовому зразку нового автомобіля, цілком зрозуміло. З одного боку, це єдиний спосіб гарантувати, що технічні інновації, нові конструктивні особливості і новий екстер’єр залишаться прихованими від сторонніх очей журналістів, фотографів-шпигунів та конкурентів. З іншого боку, автовиробники підігрівають інтерес до новинки потенційних покупців і шанувальників бренду.

Захист автомобілів буває повним і частковим. Нерідко компанії не обмежуються захисною плівкою, використовуючи безформні пластикові накладки, чохли з тканини.

Однак художники з камуфляжу компанії Skoda вивели маскування прототипів на рівень мистецтва. У хід йдуть візерунки, 3D-ефекти і кольорові контрасти.

На останній передпрем’єрній презентації прототипу Skoda Enyaq iV спостерігачі в черговий раз оцінили винахідливість і талант дизайнерів чеської марки.

Тестовий зразок електричного кросовера покрила камуфляжна плівка з чорно-білими гранями і тривимірними елементами.

Фахівці витратили в цілому 120 годин на розробку концепції маскування. Було використано близько 18 квадратних метрів камуфляжній фольги. Не менш цікаво маскувалася остання Octavia.

Напишіть відгук

Scroll to top