Дефіцит мікрочіпів може зберегтися до 2023 року


Звіт платформи Supplyframe малює не надто веселу картину стану ланцюжка постачання електронних компонентів для автомобільної промисловості.

Брак електронних компонентів в автомобілебудуванні обговорюється з літа 2020 року. Пандемія Covid-19 серйозно вразила цей ринок, викликавши затримки, нестачу сировини та цілу низку інших вузьких місць, які продовжують перешкоджати торгівлі і сьогодні, пише французький L`Automobile.

Останнім часом стали звучати прогнози щодо нормалізації поставок мікрочіпів у другій половині 2022 року. Однак новий звіт Supplyframe (платформа, що допомагає проектувати та керувати ланцюжками поставок на ринку електроніки) виявився не таким оптимістичним.

Згідно з опитуванням, ринок мікросхем не відновить рівновагу до 2023 року. І причин цієї додаткової затримки насправді є чимало: Covid, безумовно, був руйнівним елементом, але не він один.

Це стосується електронних чипів. Зазвичай найбільш затребувані мікроконтролери і мікропроцесори. Лише протягом року попит на них зріс на 166%. При цьому автомобільна промисловість не є основним споживачем цих мікросхем. Головними гравцями є виробники комплектуючих для комп’ютерів, ігрових приставок та іншої споживчої електроніки.

Таким чином, автомобільні бренди будуть змушені йти на компроміси. За прикладом далеко не треба ходити. Зокрема, в американському офісі BMW повідомили, що через брак мікрочіпів змушені виробляти екрани мультимедійної системи без сенсорних функцій.

Ще однією причиною дефіциту мікрочіпів журналісти називають збільшення терміну постачання. У третьому кварталі 2021 року він зріс на 55%.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.