Чим сьогодні живе сегмент субкомпактних автомобілів Європи?

Після стабільного 2018 року продажі малолітражних автомобілів в Європі знизилися в першому кварталі 2019 року на 8%. Обсяг реалізації в субкомпактні сегменті склав без малого 750 тисяч одиниць, повідомляє CarSalesBase.com.

Renault Clio утримує своє перше місце, незважаючи на те, що в цьому році відбудеться зміна поколінь. Volkswagen Polo займає друге місце. Колись лідер сегмента Ford Fiesta зараз йде третьою, але Opel / Vauxhall Corsa не тільки “наступає їй на п’яти”, але і має приріст продажів в 12%.

Peugeot 208 втратив 11%, але це можна пояснити: в цьому році покупці чекають його наступне покоління. Toyota Yaris йде дуже стабільно. Стрибків попиту немає, але невеликий стабільний приріст в наявності. Аналогічна динаміка і у Citroën C3.

До прогресу Dacia Sandero ми вже звикли, тому ні 8-е місце в ТОП-10, ні 8% приросту продажів особливого подиву не викликають. Skoda Fabia та Seat Ibiza отримали конкурентів у вигляді невеликих кросоверів, випущених під цими ж брендами.

Hyundai i20 також втрачає позиції і до сих пір не може увійти в десятку кращих. Nissan Micra є найбільшим “невдахою” в ТОП-20. Падіння продажів – 36%.

Інша справа Suzuki Swift. Попит на японський хетч виріс на 40%, і це найкраща динаміка в сегменті.

В першу двадцятку європейського субкомпактного сегмента також увійшли Ford Ka+, Dacia Logan, Renault Zoe, Fiat 500L, Kia Rio, Honda Jazz і Mazda2.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *