Завдяки повністю електричному ID.3, Volkswagen хоче повторити успіх легендарних Beetle and Golf. Тиждень тому модель була запущена в серійне виробництво.
Автовиробник розробив цей електромобіль для масового ринку та представив його на автосалоні у Франкфурті у вересні 2019 року.
Виробництво
4 листопада 2019 року на заводі Цвікау у Східній Німеччині розпочалося виробництво ID.3.
На відміну від конкурентів, як, наприклад, Opel, Volkswagen вклав кошти в повну реструктуризацію заводу з метою виготовлення виключно електричних автомобілів до кінця 2020 року.
Opel продовжує виробляти електрокари на одній лінії з автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння, і буде це робити досить тривалий час.
До 2022 року другим виробничим майданчиком після Цвікау буде Емден, місто-морський порт, де зараз виготовляють VW Passat
До цього часу Volkswagen планує запустити вісім об’єктів для випуску електромобілів: чотири в Німеччині, два в Китаї, один у Чехії та один у США.
Вони вироблятимуть різні моделі, але з використанням однакових компонентів на основі тієї ж модульної платформи.
Це повинно допомогти скоротити витрати на комплектуючі, та тим самим знизити ціни на електромобілі, які ще високі. Автоматизація виробництва також повинна сприяти зниженню цін.
Переваги ID.3
Ціна в Німеччині становить близько 30 000 євро. Це можна порівняти з новим електричним Opel Corsa, що продається з літа.
Німецькі покупці отримають державне заохочення в розмірі 4000 євро в рамках програми підтримки електромобільності, що може збільшитися до 6000 євро для автівок за ціною нижче 40 000 євро.
Volkswagen ID.3 вже зібрав 35 000 бронювань в різних країнах. Поставки до європейських дилерів розпочнуться влітку 2020 року.
Дальність ходу складає 230-330 км, 300-420 км або 390-550 км в залежності від ємності акумулятора. VW дає гарантію 8 років / 160 000 км.
Пересічному автомобілісту, що проїжджає близько 50 км на день, доведеться заряджати Volkswagen ID.3 один або два рази на тиждень.
Джерело: Deutsche Welle