Чому обвалилися продажі Tesla Model S?


З січня по жовтень 2021 року в США було продано близько 2700 седанів Tesla Model S – це майже втричі менше, ніж за аналогічний період 2020 року. Європейські показники Model S трохи шокують. Колись популярний електрокар цього року купили 128 осіб. Так чому впав споживчий інтерес до Tesla Model S?

Журнал L`Automobile зазначає, що так, дійсно, Model S недоступна для багатьох бюджетів, і це факт. Разом з тим, в минулому ще до рестайлінгу ціна у 80-100 тисяч доларів не заважала седану продаватися краще. У 2020 році Tesla Model S, взагалі, був найпопулярнішим у своєму класі. Однак у 2021 році його продажі обвалилися.

Терміново потрібний рестайлінг!

Пояснити падіння попиту можна кількома чинниками. Насамперед, Tesla на початку року представила рестайлінгову модель. Це було лише друге оновлення в історії моделі, адже Model S вже не дуже молода. Електрокар представлений 12 років тому. Тому любителі новинок швидше звернуть увагу на Model 3 або кросовер Model Y, які нещодавно надійшли у виробництво.

До речі, зазначає L`Automobile, покупці, які хочуть придбати рестайлінгову Model S, повинні запасти терпінням, тому що перші екземпляри не очікуються раніше 2022 року. Довго чекати на Model 3 або Model Y не потрібно, тому не дивно, що багато хто зупиняється саме на них.

Існує ще одна обставина споживчого характеру. Не всі вважають за потрібне переплачувати вдвічі за великий запас автономності, який має Model S. Такий діапазон у повсякденному використанні їм просто не потрібен.

Нарешті, останнє можливе пояснення: враховуючи кризу напівпровідників, виробники автомобілів змушені робити стратегічний вибір і віддавати перевагу одним транспортним засобам на шкоду іншим, менш прибутковим або менш поширеним. Високий попит на Model 3 та запуск Model Y можуть пояснити різкий занепад їхньої старшої сестри.

І додамо фактів. У США з початку року до вересня включно продано 2,700 автівок Tesla Model S, 36,400 – Tesla Model 3 та 44,800 – Tesla Model Y.

У Європі Tesla Model 3 за підсумками продажу за перші 9 місяців року стала бестселером. Ні, не серед електрокарів, а у загальному рейтингу. Model 3 цього року вже купили майже 25 тисяч європейців. Для порівняння, обсяг продажів Renault Clio, яка йде другою, трохи перевищив 18 тисяч автомобілів.



Останні публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.