Навколо світу

Чому Infiniti провалилася в Європі? – названо 3 причини

З початку 2020 року європейці більше не зможуть офіційно купувати нові автомобілі Infiniti.

Преміальний бренд компанії Nissan створений у 2008 році, але марці не вдалося закріпитися на європейському ринку автомобілів преміум-класу, навіть після запуску пари нових моделей, спеціально призначених для цього континенту.

Для економії коштів материнська компанія Nissan вирішила відмовитися від спроб стати альтернативою німецьким брендам і Lexus у Європі. Натомість бренд зосередитися на ринках, на яких він домігся успіху, а саме в США і Китаї.

Що пішло не так для Infiniti? Барт Демантд (Bart Demandt), один з авторів відання CarSaleBase.com, вважає, Infiniti провалилася в Європі з трьох причин. Всі чинники зробили присутність марки в Європі проблематичною з самого початку. Крім того, існує ще один поштовх, який прискорив падіння в цьому році.

Домінування німецької великої трійки

Перш за все, це домінування трьох німецьких брендів Mercedes-Benz, BMW і Audi, які стали ще більш популярними з моменту початку продажів Infiniti в Європі.

Три німецькі марки користуються таким величезним попитом по всьому світу, що вони можуть розширити свою лінійку за рахунок нішевих моделей на своїх існуючих платформах і технологіях. Це дозволяє їм орієнтуватися на потенційних покупців, які шукають «щось інше, ніж мейнстрім».

Volvo і Land Rover – єдині успішні конкуренти для німців в Європі. Volvo завдяки своєму іміджу безпеки і якості, а також послідовному дизайну, а Land Rover – завдяки своїй увазі і традиціям щодо позашляхових можливостей. Jaguar, Alfa Romeo і Lexus також завжди боролися за успіх в Європі.

Infiniti провалилася в Європі через відсутність кросоверів

Infiniti не вистачало добрих кросоверів для Європи. Саме SUV стали двигуном зростання для сегмента класу преміум, особливо в Старому Світі. А покупці кросоверів здаються більш відкритими для інших брендів. Як приклад, Volvo увійшла в трійку річних продажів з XC60 і XC90 у відповідних сегментах.

Продажі Land Rover також значно зросли за роки, що минули з моменту появи кросоверів, а Jaguar F-Pace і Alfa Romeo Stelvio стали бестселерами своїх брендів відразу після запуску.

До свого першого запуску в Європі Infiniti вже мала відмінний імідж серед тих, хто знав бренд, тому що сміливо стилізований кросовер FX (пізніше перейменований в QX70) був популярний, щоправда як імпорт сірого ринку.

Проте, бренд ніколи не отримував вигоду від цього іміджу, оскілки випускав для Європи в основному седани. Кросовери QX60 і QX80 були чудовим вибором для американських сімей, проте занадто великими і неефективними для європейських доріг.

QX50 менше за них, але погано продавався через незручний дизайн і тісні задні сидіння. Рестайлінг це виправив, але запізно.

Infiniti QX50 - фото
Infiniti QX50

У Infiniti нарешті з’явився шанс з виходом невеликого кросовера QX30 на основі технології Mercedes-Benz. Однак можливість перекреслив хетчбек Q30, який майже не відрізнявся від нього за дизайном.

Нестача традицій

Infiniti не вистачало традицій. Американці менше про них піклуються, вони набагато більш відкриті, щоб пробувати нові бренди, і навіть схильні підтримувати слабких, в той час як європейські покупці, особливо в сегменті люкс, все ще дбають про спадщину бренду.

Саме тому Lexus знадобилося значно більше часу для того, щоб закріпитися в Європі, ніж в США, і Infiniti не вистачило терпіння, щоб продовжувати спроби протягом 20 з гаком років для самозатвердження.

Остання крапля називається Brexit

Brexit став останнім поштовхом, що зламав верблюдові спину. Виробництво найважливіших для Infiniti продуктів для Європи, Q30 і QX30, здійснюється на британському заводі Nissan. Невизначеність щодо збереження відкритих ланцюжків поставок в Європу і з Європи ще більш ускладнила ситуацію. Або, можливо, це тільки полегшило рішення витягнути вилку повністю…

Джерело – CarSaleBase.com

Напишіть відгук

Scroll to top