Архіви

Чи варто конкурентам боятися «гарячого» Hyundai i30 N?

Якщо відповісти на це питання в двох словах, то, загалом, варто. Містер Альберт Бірман (Albert Biermann), який керував підрозділом BMW M протягом 20 років, а зараз в компанії Hyundai очолив її новий суббренд N, свою справу знає і створив справді хороший хот-хетч, але питання не тільки в цьому.

Hyundai i30 N, хоча і проектувався на базі стандартного i30, фактично розроблений з чистого аркуша. Сам Бірман у своєму інтерв’ю на початку цього року говорив, що розробляти «заряджені» версії звичайних моделей надзвичайно складно з технічної точки зору. Це зрозуміло, оскільки перераховуються практично всі вузли і компоненти. Плюс для їх повноцінних випробувань і доведення потрібно багато часу.

Перший високопродуктивний автомобіль марки Hyundai винятком не став. Працювали над i30 N чи не стільки ж, скільки над базовим для нього i30 останнього четвертого покоління.

Фахівці і, зокрема, журналісти авторитетного британського видання AutoExpress, констатують, що в сегменті “заряджених” хетчбеків Hyundai i30 N не є ні найшвидшим, ні найпотужнішим, ні найжвавівшим, але …

У новинки прекрасні керованість, почуття дороги і, взагалі кажучи, задоволення від водіння цінителям драйву вона забезпечує повноцінне. Крім того, i30 N прекрасно оснащений з технічної точки зору. Британці відзначають також його доступну ціну, але тут питання спірне, і нижче ми пояснимо, чому.

Чим конкретно хороший i30 N?
Стандартна версія Hyundai i30 N оснащена турбодвигуном потужністю 250 к.с. З пакетом Performance передбачений 275-сильний варіант мотора. Потужні гальма, «розумний» електронний диференціал спереду, особливі настройки підвіски – все це забезпечує максимальну точність, а також, як кажуть, «дивовижний рівень комфорту і витонченості». Pirelli спеціально для Hyundai розробила шини P-Zero.

Експерти особливо відзначають електронні амортизатори, які дозволяють корейському хетчу робити те, про що інші «гарячі» суперники не можуть навіть мріяти. Рульове управління особливо красиве, а миттєвий відгук знаходиться зовсім не по центру.

Hyundai i30 N

Шестиступінчаста механічна коробка передач має досить гладку дію, а також функцію автоматичного спаду, яку можна вручну вибрати (або скасувати) за допомогою кнопки на рульовому колесі.

На розгін до сотні у хетча йде 6,1 секунди, максимальна швидкість – 250 км/год.

Ціна і головні конкуренти
Hyundai i30 N коштує приблизно 32 тисячі євро в стандартному виконанні. Якщо говорити про пропорційні Audi S3 Sportback або Volkswagen Golf R, то вони дійсно набагато дорожче 42-43 тисячі євро. Однак на обох моделях стоїть більш потужний двигун – 310-сильна четвірка 2.0 TFSI.

Цей ж мотор стоїть на SEAT Leon CUPRA, але той і коштує вже від 34 тисяч євро, тому іспанському супернику боятися нема чого, але тільки якщо говорити про ціновий аспект.

Audi RS3, Ford Focus RS або Mercedes-AMG A45 ми не беремо до уваги, оскільки там мотори зовсім іншої потужності (від 350 к.с.).

Що стосується популярного Volkswagen Golf GTI, то за ціною у нього зразкова рівність з i30 N. 230-сильна версія німецького хетча коштує трохи більше 30 тисяч євро, 245-сильний варіант Golf GTI Performance – від 32 тисяч.

Hyundai i30 N коштує від 32 тисяч євро

Пілотні партії i30 N, які вже надходять до європейських дилерів Hyundai, розходяться досить жваво. Таким чином, новачок в сегменті може бути реально небезпечний для конкурентів. Втім, час покаже.

Фото – Hyundai

Напишіть відгук

Scroll to top