Статті та обзори

Британські експерти розкритикували Kia Stonic за брак характеру

Kia Stonic – міцний, гідний компактний кросовер, але на тлі більш практичних і привабливих з точки зору ціни конкурентів у перенасиченому сегменті в ньому відчувається певний брак характеру, на думку журналістів британського авторитетного автомобільного видання Auto Express, які оцінили новинку на 3 бали з 5.

Вони провели дорожні тести версії Kia Stonic з бензиновим турбомотором на дорогах Великої Британії. Модель розроблялася, щоб стати конкурентом Citroen C3 Aircross і Hyundai Kona.

Радіаторна решітка «Ніс тигра» і задні фари запозичені у Kia Rio, але Kia Stonic виглядає більш м’язистим. Щоб виділятися, йому потрібні яскраві кольори, і на щастя, компанія Kia пропонує кілька контрастних колірних варіантів для даху.

Як у всіх сучасних моделях Kia, дизайн інтер’єру функціональний, його наповнення та оздоблення майже бездоганні. Сенсорний екран простий в експлуатації і має все, що потрібно споживачеві.

Крім яскравого фрагмента на приладовій панелі того ж кольору, що і дах, всі інші пластикові елементи інтер’єру темні і неприємні на дотик, на відміну від повітряного, комфортного салону C3 Aircross.

У Kia Stonic нижче посадка, ніж у більшості автівок такого типу, що підійде енергійним водіям, але не тим, хто звик до високої посадки, характерної для кросоверів. Stonic вище і ширше, ніж Rio, і розділяє c останнім колісну базу.

Це означає, що хоча для дорослих пасажирів на задніх сидіннях простору в висоту вистачає, місця для ніг могло б бути і більше. 352-літровий багажник поступається багажникам інших компактних SUV аналогічної вартості.

Однак у русі Kia Stonic більш конкурентний, демонструючи гнучкість і хорошу стійкість на поворотах. Бракує почуття керма, але водіння зважене і пряме, перемикання передач гладке. Хоча для покупців маленьких кросоверів це, може, і не так важливо.

Легке управління багато в чому забезпечено підвіскою, запозиченою у Kia Rio і переналаштованою під більш високий центр ваги Kia Stonic, що, на жаль, призводить до досить неспокійної їзді: гладкої і тихої на нерівностях і відчутної на шосе.

Частково це може бути пов’язано з 17-дюймовими колісними дисками, які є стандартними для моделі. Проте, пасажири добре ізольовані від небажаного шуму вітру і дороги.

Хоча доступний 1,6-літровий дизельний двигун, на думку експертів від Auto Express бензиновий 3-циліндровий 1,0-літровий турбомотор потужністю 120 к.с. для більшості покупців буде кращим вибором.

Він працює гладко, досить тихо, і хоча йому, на відміну від деяких інших 3-циліндрових агрегатів бракує оборотів, щоб вичавити максимум, він все ж пропонує достатній темп їзди і пристойну паливну економічність: 5 л/100 км при комбінованому циклі.

Співвідношення ціни та якості, з чим раніше асоціювалися автомобілі Kiа, останніми роками порушено. Kia Stonic – не найдешевша модель у групі. Версія First Edition для британського ринку включає супутникову навігацію, Apple CarPlay і Android Auto, безключьовий доступ, обігрів сидінь, автоматичне гальмування.

Однак ціна в £19 695 (21 975 євро) наближає автомобіль до вартості більш великих сімейних автівок сегмента SUV.

Фото – KIA

На фото: 2018 Kia Stonic

Завантаження...

Напишіть відгук

Scroll to top