Автопром

BMW 5 серії вперше отримала м’яко-гібридну технологію

Економія пального становитиме майже 10 відсотків. BMW 5 серії з м’яко-гібридною технологією також отримає додаткову дозу динаміки

Компанія BMW почала застосовувати м’яко-гібридну технологію на своїх масових моделях. Зокрема, модну та перспективну систему вперше отримала «п’ятірка», а точніше дизельна BMW 520d.

У BMW запевняють, що економія пального у цілому при застосуванні м’яко-гібридної трансмісії становить майже 10%. Втім, конкретних цифр автовиробник наразі не називає, як, до слова, і вартість нових версій.

Навіть, якщо баварці перебільшують, переваги нової системи безперечні. Саме тому, «м’які гібриди» сьогодні розробляють багато автовиробників.

Система доступна як на седані, так і на універсалі, як на задньо-,так і на повнопривідних модифікаціях.

Нагадаємо, що у м’яко-гібридній системі привідний стартер-генератор, а фактично невеликий електромотор, підключається до другої акумуляторної батареї.

Напруга у такій системі становить 48 вольт. Акумулятор накопичує енергію рекуперації, яка виділяється при гальмуванні або при русі накатом.

Завдяки м’яко-гибридній системі автівка отримує додатковий ресурс потужності. Він дозволяє рухатися на пішохідній швидкості з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння, наприклад, у автозаторах. Крім того, додає динаміки під час прискорення нівелюючі ефект так званих турбоям. Саме останній чинник підкреслюють у BMW, кажучи про «додаткову дозу динаміки».

Напишіть відгук

Scroll to top