Архіви

Автомобільний обмін за схемою трейд-ін стає все популярнішим в Україні

В Україні поступово зростає кількість транспортних засобів, реалізованих за допомогою трейд-ін – обміну старого авто на нове з доплатою в офіційному дилерському центрі, повідомляє AUTO-Cоnsulting.

Частка трейд-ін у різних дилерів становить від 5 до 20-ти відсотків. У цьому році вона більша, ніж в 2016-му. З огляду на той факт, що український авторинок заполонили биті і завезені за сумнівними сірими схемами автомобілі, все більш українців вибирає трейд-ін як більш цивілізований спосіб заміни своєї автівки.

Демонстрація в автосалоні. Фото- Alvimann

Однак у нас трейд-ін все ще не такий популярний, як на Заході, де за цією схемою здійснюється 50% всіх угод на автомобільному ринку.

Щоб залучити клієнтів, дилери в Україні стали пропонувати нові можливості. Так, наприклад, в компанії «Богдан Трейд-Ін» проводять моніторинг відгуків клієнтів, перевіряють автомобілі, що надходять, на сертифікованих СТО, стежать за їх передпродажною підготовкою та видають гарантію на ходову частину після ремонту. У «Богдан Трейд-Ін» впевнені, що схема трейд-ін вигідна клієнтам та перспективна.

У Групі компаній «АІС» пропонують корпоративний трейд-ін – викуп старих автомобілів оптом у корпоративного клієнта і подальший продаж партії нових авто йому ж. Можливий також обмін однієї автівки з пробігом на іншу не нову. АІС працює за цією схемою з більш ніж 15 брендами на території всієї країни.

Серед причин, що гальмують розвиток трейд-ін в Україні, фахівці називають відсутність виразного механізму нарахування ПДВ під час продажу авто з пробігом дилерами, що погано впливає на формування ціни. Крім того, в діючих на сьогодні правилах здійснення торгових угод поняття trade-in як послуги обміну не визначене.

Гальмує процес і необхідність перереєстрації транспортних засобів, які дилери викупають у клієнтів для подальшого продажу. Ще один негативний фактор для трейд-ін – серйозна конкуренція з боку нерозмитнених автомобілів іноземної реєстрації.

Вартість уживаного автомобіля у офіційних дилерів вища, ніж у приватників на ринку. Адже при трейд-ін доводиться доплачувати за сервіс, якість, безпеку і надійність угоди.

Таким чином, західна схема обміну автомобілів повільно почала приживатися в Україні. Однак майбутнє у неї є, впевнені експерти, за умови врегулювання адміністративних і податкових аспектів.

Напишіть відгук

Scroll to top