Бітурбо-бензиновий двигун замінить 6-циліндровий дизель і надасть спортивним SUV по-справжньому спортивне звучання.
Кросовери Audi SQ7 і Audi SQ8 нового модельного року оснастять 4,0-літровим бензиновим двигуном. Biturbo V8 – нова розробка. З цього мотора на піку знімають до 507 к.с. потужності і до 770 Нм обертового моменту, повідомляє Audi в своєму прес-релізі.
Спринт з нуля до 100 км / год займає всього 4,1 секунди. Максимальна швидкість лімітована значенням 250 км / ч. Витрата палива становить близько 12 літрів при комбінованому циклі.
Бензиновий TFSI замінить дизельну шістку. Попередній двигун слабкіший на 70 к.с., але більш тяговітий. Крім того, замість м’яко-гібридної 48-вольтової системи в 8-циліндровому бензиновому моторі використовується функція автоматичного відключення половини циліндрів при зниженою навантаженні. Така технологія також допомагає знижувати витрата пального и, напевно, дешевша за м’який гібрид.
У Audi пояснюють, що в системі випуску два виконавчих механізма модулюють “восьмициліндровий звук”. Котушки в активних опорах двигуна зводять до мінімуму передачу вібрацій до кузова, створюючи протифазні коливання. Вони перекривають вібрації двигуна і в значній мірі усувають їх.
Audi стверджує, як пише журнал Autocar, що новий двигун дає «класичний V8 саундтрек».
Спорт-флагмани кроссоверної лінійки Audi з новим 8-циліндровим агрегатом TFSI з’являться на європейських ринках цієї осені. У Німеччині, наприклад, такий SQ7 буде коштувати від 93 тисяч євро, SQ8 – від 101 тисячі євро.