Ауді планомірно розширює свою електричну лінійку. Наприкінці 2022 року очікується прем’єра нового e-SUV. В рамках підготовки до серійного виробництва Audi Q6 e-tron сьогодні обкатують на крижаних дорогах Скандинавії.
Фотографи іспанського видання motor.es змогли зробити кілька знімків прототипу передсерійного кросовера Audi Q6 e-tron. Електричний SUV проходить тестування на півночі Швеції у повноцінних зимових умовах.
Тестовий зразок добре замаскований, тому про дизайн Q6 e-tron сьогодні можна говорити лише загалом. Пропорційний з Audi Q5 новий e-SUV буде виглядати більш спортивно – це безперечно.
Втім, випробування на півночі Скандинавії націлені насамперед на перевірку роботи технічної частини Q6 e-tron у суворих кліматичних умовах. І ця перевірка йде на повний хід. Це означає, що терміни офіційного дебюту новинки, а це кінець 2022 року, є цілком реальними.
Що ми знаємо про Audi Q6 e-tron?
Британський What Car? пише, що Q6 з технічного погляду ідентичний повністю електричному Porsche Macan.
Очікується, що новий e-SUV матиме батарею 90-100 кВт-год та запас ходу близько 480 кілометрів між зарядками. Це відповідає показникам автономності інших великих електричних позашляховиків. Наприклад, у BMW iX3 офіційний запас ходу становить 460 кілометрів, у Jaguar I-Pace – 470 кілометрів.
Подібно до Audi e-tron GT та Porsche Taycan, кросовер Audi Q6 e-tron можна буде заряджати на 800-вольтовій станції. Це дозволить зарядити акумулятор від 5 до 80% приблизно за 20 хвилин.
У лінійці електричних позашляховиків німецького бренду Q6 e-tron розташовуватиметься вище за Q4 e-tron, але нижче e-tron (на фото вгорі). При цьому, як очікується, що він буде дешевшим, ніж родинний Macan. Тобто, базова ціна новинки складе близько 65 000 євро.
До слова, електричні кросовери Audi у холодному кліматі тестує не лише автовиробник. Відомий YouTube-блогер та автоаматор Бйорн Ніланд (Bjørn Nyland) перевірив узимку в реальних умовах Audi e-tron. Результати виявилися цікавими, але загалом підтвердили очікування.